Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Η σειρά κοσμημάτων "Euclidean Ecstasy!"

Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου!!!

Με μεγάλη μου χαρά, σας παρουσιάζω τη νέα μου γεωμετρική σειρά... κοσμημάτων, με συντελεστές τη φαντασία, το μεράκι και το χρώμα! Ο τίτλος της... "Ευκλείδεια Έκσταση", φανερά εμπνευσμένη από την Ευκλείδεια Γεωμετρία...!!! Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να δείτε το πρώτο κομμάτι της συλλογής... Κάθε σχέδιο είναι μοναδικό και δεν φτιάχνω το ίδιο κόσμημα για δεύτερη φορά!

"Circles Made Of Copper" ~ Κολιέ με σφυρήλατο χαλκό

"Purple Sqaure" ~ Δαχτυλίδι με υγρό γυαλί και Swarovski, βαμμένο στο χέρι



"Red Hot Right Triangles" ~ Σκουλαρίκια με χαλκό και υγρό γυαλί, βαμμένα στο χέρι

"Triangles Within A Triangle" ~ Μενταγιόν με αλουμίνιο και υγρό γυαλί, βαμμένο στο χέρι


Η φωτογράφιση όλων των κοσμημάτων έχει γίνει από τη φωτογράφο Νινέτα Καμπανού. Φυσικά έπεται και συνέχεια!!! 

Να είστε όλοι καλά και να κάνετε πάντα αυτό που αγαπάτε!!!

3 σχόλια :

  1. Πρωτότυπα, μοναδικά, υπέροχα! Και οι φωτογραφίες τα σπάνε. Μπράβο Φωτεινή μου! Φιλιά!
    Υ.Γ. Αυτό το μπλε δαχτυλίδι σου είναι μαγεία... ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσια μου, χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν!!! Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips