Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Μπρελόκ - γούρια 2013...!

Καλησπέρα σε όλους!!!
Πλησιάζουν Χριστούγεννα και η αντίστροφη μέτρηση για τη νέα χρονιά ξεκίνησε...

Έφτιαξα γούρια για το 2013, που όμως είναι σε μπρελόκ... για να τα έχουμε πάντα μαζί μας!!!
Τα γούρια θα συμμετέχουν και στον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Ανεράιδας!!!


Γυάλινες και κεραμικές χάντρες είναι κάποια από τα υλικά που χρησιμοποίησα...


Αγαπώ πολύ και το κοράλλι...
Μαζί με μια φουντίτσα...


Το τυχερό 2013 να κρέμεται στο καθένα τους...



...κι ένα τελευταίο αντρικό... με ματάκι και σταυρό σε κορδόνι:


Αυτό ήταν ένα μικρό δείγμα, γιατί όλα χαρίστηκαν αυτές τις μέρες σε φίλους και μαθητές ή έφυγαν μαζί με τις παραγγελίες σας!!! Εύχομαι να σας άρεσαν!!!

Όταν δίνεις όμως, θα πάρεις... έτσι δε λένε???
Σήμερα ο ταχυδρόμος - Άγιος Βασίλης μου έφερε ένα δωράκι από την Ελβετίδα φίλη μου "Juanita":


Είναι το σετ κονκάρδες της σειράς "Dead pixels" που είχα κερδίσει στο giveaway της και συνοδεύονται από μια απίθανη κάρτα...
Την ευχαριστώ πάααρα πολύ
!!! :D

Σας είπα ότι τα Little Treasures είναι υποψήφια για αγαπημένο ιστολόγιο 2012 στα Greek blogs by women???
Μπορείτε να ψηφίσετε τα αγαπημένα σας ιστολόγια πατώντας πάνω στην εικόνα...


Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την υποστήριξή σας όλον αυτόν τον καιρό... Το εκτιμώ πολύ!
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ!!!

28 σχόλια :

  1. Καταπληκτικά τα γουράκια-μπρελόκ!Με πολύ ωραία χρώματα!Μπράβο!Μου άρεσαν σε όλες τους τις εκδοχές!..αχ ζήλεψα..θέλω να φτιάξω και εγώ!!!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις Άννα μου!!! Σε όποιο στυλ σου αρέσει!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!! :)

      Διαγραφή
  3. καταπληκτικα ειναι φωτεινουλα μου οπως ολα σου τα πραγματακια αλλωστε! καλη επιτυχια στην υποψηφιοτητα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου Μάχη!!!! Να είσαι καλά!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Your creations are always original and beautiful at the same time.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for your kind words!!!!! have a nice week Alessandra!!!
      Kisses!!! :)

      Διαγραφή
  5. Ειναι όλα πανέμορφα Φωτεινούλα!!Καλοφτιαγμένα,μέ ωραίες χαντρούλες!Μπράβο!!Καλή επιτυχία σού εύχομαι!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Μιμίκα...χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Fotini μου, πολύ όμορφα όλα.. μου άρεσει η καρδούλα... και αυτά που έγραφαν 2013!!! ... και το give away.. πολύ όμορφο.. είσαι τυχερή!! καλό μεσημέρι! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Να είσαι καλά!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Φοβερή ιδέα για δώρο σε όλους, και στους άντρες που είναι (πάντα) δύσκολο να τους βρεις κάτι.....σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Ανεράιδα μου!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!!! Φιλάκια και καλές γιορτές να έχεις!!!!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο, Φωτεινή, είναι φανταστικά όλα τους!! Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα από τις γυάλινες χάντρες... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!!! Να είσαι καλά!!! Καλή συνέχεια... φιλάκια!!!! :)

      Διαγραφή
  9. Και βέβαια μας άρεσαν! Όλα είναι πανέμορφα και πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ καλή μου που σου άρεσαν!!!!!! :D Εύχομαι να το χαρείς το γουράκι...
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Φιλιά!!! :*

      Διαγραφή
  10. I am so happy the badges reached you well!
    And it looks like you have been busy making things. Congratulations on your Greek blog award!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yeap Juanita...!!! I've already loved them!!!
      Thank you so much for your gift and for youw kind words!!! :)

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου καλή μου! Δεν έχω λόγια.. Κάπου διάβασα το εξής "Περίεργη κατασκευή ο άνθρωπος τελικά.. όσο δίνει, τόσο γεμίζει.. και όσο κρατάει, τόσο αδειάζει.." να το θυμάσαι :) όμορφο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις Μαρία μου!!!! Είμαι κι εγώ αυτής της άποψης... Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Φιλάκια, καλό βράδυ!!! :)

      Διαγραφή
  12. Και του χρονου! Πολυ ομορφα τα γουρια σου. Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! Και του χρόνου με υγεία!!! Φιλάκια!!! :*

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα όλα τα γούρια σου Φωτεινή! Θα γεμίσουν τύχη τους αγαπημένους σου! Καλώς σε βρήκα κι εγώ! Φιλιά πολλά!
    Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαίρη... Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! Καλές γιορτές να έχεις!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips