Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Αντρική υπόθεση: Νεκροκεφαλές και πένες...

Γεια σας φιλαράκια μου!!!


Απόψε έχω κάτι για τους άντρες της παρέας...

Η αλήθεια είναι πως δεν το είχα ποτέ μου με το αντρικό κόσμημα γιατί δεν μου αρέσουν τα πολλά "μπιχλιμπίδια" πάνω τους. Ίσως να μην τολμούσα να φτιάξω κάτι αντρικό αν δεν μου είχε ζητηθεί... Συγκεκριμένα, τα σκουλαρίκια με πραγματικές πένες της σειράς "Pick Me" (δείτε τα εδώ κι εδώ) ήταν το έναυσμα...



Ένα απλό κρεμαστό με πένα σε μαύρο κορδόνι ή ένα βραχιόλι με χοντρό καουτσούκ θα μου άρεσαν πολύ φορεμένα...



Είχα φτιάξει και βραχιόλι με ματάκι, δεν πρόλαβα όμως να το φωτογραφίσω, έτσι θα δείτε μόνο τις νεκροκεφαλές!




Να κι ένα... σεμνό αγγελάκι παρέα με τα animal print, περασμένα σε μαύρο δερμάτινο κορδόνι!

Με τόσες πένες πάντως, ορίστε τι θυμήθηκα...



Σας το αφιερώνω και σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ!!!

43 σχόλια :

  1. Your creations are very fashion! I posted the award today...thank you very much!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for your kind words and for posting the award...!!! :)
      I'm visiting your blog to read about you :)
      Kisses!!!

      Διαγραφή
  2. Ε να μην μένουν και τα αγορια παραπονεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα... E, όχι βέβαια, να φορέσουν κι εκείνοι το κατιτίς τους!!! :)

      Διαγραφή
  3. καλημέρα Φωτεινή :) πάρα πολύ ωραία ιδέα και πολύ σωστή η παρουσίαση !
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύυυ... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Καλή συνέχεια!!! :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Φωτεινούλα μου!!Μού αρέσουν πολύ!!Πολύ μοντέρνα καί νεανικά!!Φοβερή η ιδέα σου νά κάνης τίς κρεμαστές πένες!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μιμίκα μου!!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν... Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Μ΄ άρεσαν Φωτεινή μου κι οι νεκροκεφαλές κι οι πένες σε animal print!Και το κομμάτι που διάλεξες κι αυτό υπέροχο!
    Ας μη χαλάσουμε το χατήρι και στ΄ αντράκια!αχαχαχα!
    Καλό σου απόγευμα και φιλάκια πολλααααά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!!!
      Χατίρι δεν χαλάμε, αλλά μόνο εκεί που θέλουμε!!! χαχαχαχα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου... καλό απόγευμα και σε σένα!!! Φιλιάαα!!! :*

      Διαγραφή
  6. Σε κάποιους άντρες πάνε τα κρεμαστά και γενικά τα αξεσουάρ. Σε άλλους καθόλου. Ο δικός μου ανήκει στη δευτερη κατηγορία Φωτεινή. Αν τον έβλεπα με τέτοιο κρεμαστό ίσως κοιμόταν στον καναπέ:)
    Πάντως είναι πολύ όμορφα και ιδιαίτερα για τους λάτρεις. Και η ιδεά να τα φτιάξεις από τις πένες φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Δήμητρα, δεν είναι όλοι για όλα!!! Αλλά σίγουρα εξαρτάται και από το πόσο τα "εγκρίνουμε" εμείς οι γυναίκες!!! Μα στον καναπέ κι εσύ????? Χαχαχαχα... Δημοκρατικότατη! :)
      Η ιδέα για το κρεμαστό δεν ήταν δική μου, αλλά σ' ευχαριστώ!!! :) Την υλοποίησα όμως αφού μου άρεσε σαν ιδέα...!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα, Φωτεινή μου! Πάντα δυσκολεύομαι με τα ανδρικά αξεσουάρ, είτε να διαλέξω ως δώρο, είτε να κατασκευάσω. Οι άνδρες δεν είναι σαν κι εμάς, δεν μπορούν να φορέσουν τα πάντα!!! Τα δικά σου πάντως, είμαι σίγουρη ότι θα αρέσουν. Απλά και ροκ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ Έλλη μου! Δύσκολα βρίσκεις κάτι που μπορεί να φορεθεί από άντρα... και μεταξύ μας, όσο λιγότερα είναι, τόσο το καλύτερο!!! :)
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μμμ...ωραία τα έκανες!!!!Να μην έχουν και αυτοί συνέχεια παράπονα!!!!-)
    Μπράβο κοριτσάρα-))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Christa!!! Ελπίζω να μη μείνει κανένας παραπονεμένος, γιατί όπως είπα στην αρχή, δεν το έχω καθόλου με τα αντρικά αξεσουάρ!!! :)
      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  10. Σεμνό αγγελάκι.. χαχα.. καληνύχτα Φωτεινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα... ναι, έχω ένα τέτοιο σε σκουλαρίκι και έτσι το αποκαλώ! :P :)
      Φιλάκια κορίτσι μου!!!

      Διαγραφή
  11. Πραγματική σπαζοκεφαλιά το αντρικό δώρο, πόσο μάλλον το κόσμημα... Οι πένες πάντως είναι μια έξυπνη ιδέα, για κάποιον που αγαπάει τη μουσική!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, Ειρήνη μου... Γι' αυτό δεν είχα ασχοληθεί ποτέ μέχρι τώρα... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα συγκεκριμένα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλάκιααα!!!

      Διαγραφή
  12. Ομορφη ιδέα οι πένες για αντρικά κοσμήματα! Μπράβο, Φωτεινή! Ολο τσαχπινιές και ομορφιές είσαι!! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι πένες!!!
      Φιλιά πολλά και ένα υπέροχο Σ/Κ και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  13. φωτεινή μου!!είσαι η νικήτρια του giveaway μου!!στο blog μου γράφω email για να επικοινωνήσεις μαζί μου και να μου στείλεις τα στοιχεία της διευθυνσης σου να λάβεις το δωράκι!!σε φιλώ τυχερούλα!!!:-DDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αα να προσθέσω τι υπέροχη μουσική έβαλες....αχ αχ αχ...χρόνια και καιρούς άκουγα ροκ και μέταλ μουσική....<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέγκυ μου... σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!! Πόσο χάρηκα τώρα...!!! Αισθάνομαι τυχερή, όχι απλά που κληρώθηκα, αλλά για τις όμορφες γνωριμίες στη μπλογκογειτονιά... Έρχομαι απ'το σπιτάκι σου... :D
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η μουσική που έβαλα!!! ;)

      Διαγραφή
    2. Fotini μου καλημέρα....δε μου ήρθε κάποιο email με τα στοιχεία σου....:-(((

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Πέγκυ μου... λες να έκανα κάτι λάθος?? Σου ξαναέστειλα μόλις, στο e-mail που δίνεις στο προφίλ σου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Μπράβο Φωτεινή! Πολύ όμορφα όλα!...έτσι για να μην είναι παραπονεμένα και τ`αγόρια μας!...Καλή συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσαν φίλη μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!!! :)
      Καλή συνέχεια και σε σένα... Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Φωτεινή μου γεια σου!!
    Καλά, αυτή την ανάρτηση, μη με παρεξηγήσεις, αλλά θα την κηρύξω αγαπημένη μου. ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ!!!!!!!!!!! Τι ιδέα όμορφη, και ποιος είπε ότι είναι μόνο για άντρες, ε; Κι εγώ άνετα θα το φορούσα αυτό το κόσμημα. Με την πένα, όχι με τη νεκροκεφαλή έτσι; Και το κορδονάκι τέλειο!!!! Δεν ξέρω, με ενθουσίασε.
    Όπως πάντα, πρόσεξες το backround. Η κιθάρα είναι της κορούλας σου ε; Και μου άρεσε που έβαλες παρτιτούρα κιθάρας αυτή τη φορά, με το fur Elize. (αυτό είναι νομίζω ή όχι. Θα γίνω και ρεζίλι αν δεν είναι, μουσικός άνθρωπος, που δεν κρατάω το στόμα μου κλειστό, χαχαχααα)
    Πολύ χαίρομαι που μαθαίνει κιθάρα η κορούλα σου!!!
    Πολύ όμορφη η μουσική επιλογή, αν κι εγώ, προτιμώ να το ακούω από συμφωνική ορχήστρα. Όπως και να έχει όμως, είναι εξαίσια μουσική!
    Φιλιά πολλά Φωτεινή μου!!
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μουσικό μας!!! Σ' ευχαριστώ πολύ Ροδούλα μου για τα όμορφα λόγια σου!!! Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν... :D
      Όπως και το ότι παρατήρησες το στήσιμο που έκανα!!! Ναι της κόρης μου είναι η κιθάρα, παίζει κι εγώ καμαρώνω!!!! Χιχι... εννοείται πως το βρήκες το κομμάτι... Προσπαθώ, που λες, να μάθω να το παίζω στην κιθάρα, δεν ξέρω αν είμαι για γέλια ή για κλάματα...χαχαχα :P
      Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
    2. Ε, πρέπει να σου απαντήσω. άκου για γέλια ή για κλάματα!!!! ΄Αξια συγχαρητηρίων είσαι. Αν μέναμε και κοντά, θα σου έδειχνα ό,τι ήθελες.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Ροδούλααα μου καλή σ'ευχαριστώ για όλα!!!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα όλα!!!Μπράβο!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Καλό Σ/Κ και σε σένα!!!! :)

      Διαγραφή
  18. Dearest Fotini,

    Thanks so much for having visit me and leaving me a sweet comment. me too happy to meet you.I am pleased to follow you too.
    wow, you are very talented, and creative too. compliments.
    I will be having blogging break starting today for a week. hope that we can in touch again starting next week.
    wishing you a great weekend
    happy to have you once more
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome my friend!!! I'm happy to have your company here!!!
      Thank you so much for your visit and your kind words!!!
      We will keep in touch!!! Happy weekend to you, too!!! Hugs and kisses!!! :)

      Διαγραφή
  19. Είναι πολύ όμορφα και απλά.. ότι πρέπει για τον άντρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Κλεονίκη μου!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!! :)

      Διαγραφή
  20. είσαι φοβερή!! αυτό το αγγελάκι είναι πολύ σούπερ!!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου σ' ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σου αρέσει το αγγελάκι, του έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία...χιχι... Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  21. Είναι πολύ ωραία ιδέα, κι εμένα μ'αρέσουν τα βραχιολάκια καουτσούκ με αντρικά σχέδια!Αλλά και αυτά για το λαιμό με τις πένες είναι πολύ ωραία, και θα μου άρεσαν πολύ φορεμένα, ειδικά από κάποιον που έχει και κάποια σχέση με το χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ κοριτσάρα μου που σου άρεσαν!!! Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!!! :)

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips