Κυριακή 14 Μαΐου 2017

"Ευκλείδεια Έκσταση"

Γεια σας φίλοι μου!!! Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά!!!
Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!

Αυτή είναι η κάρτα που μου
 ζωγράφισε ο μικρός μου θησαυρός... ✿
Είμαι ευλογημένη που η κόρη μου υπάρχει στη ζωή μου!!!



Έχω όμως επίσης να μοιραστώ μαζί σας κάτι ακόμη... την "Ευκλείδεια Έκσταση"... έναν πίνακα που ζωγράφισα εμπνευσμένη από την Ευκλείδεια και την Αναλυτική Γεωμετρία... Πολύχρωμοι κύκλοι, καμπύλες και ευθείες γραμμές κάνουν παρέα με τη χρυσή έλικα πάνω στον καμβά. Χρησιμοποίησα μικτή τεχνική (ακρυλικά, πάστες διαμόρφωσης, σιλικόνη, ανάγλυφα relief κ.ά.)...  

"Euclidean Ecstasy" ~ Mixed Media 60x80 cm (2016)

Όμορφη Κυριακή σε όλους!!!

6 σχόλια :

  1. χρονια σου πολλα μανουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστωωω Λίτσα μου! Χρόνια πολλά και σε σένα!!!
      Να χαίρεσαι τους μικρούς σου θησαυρούς!!! :*

      Διαγραφή
  2. Happy mother's day to you. The card is very sweet and the painting is stunning
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Alessandra!!! Happy mother's day to you, too!!!
      Hugs and kisses!!! :*

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω! Την κάρτα ή το ζωγραφικό σου έργο; Υπέροχα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου σ' ευχαριστώ τόοοσο πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!! Να είσαι καλά!!!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips