Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

"My Precious..." σε μπλε, μωβ και ροζ!

Επέστρεψα ξανά, θέλοντας να μοιραστώ μαζί σας τις τελευταίες μου δημιουργίες... κοσμήματα με ημιπολύτιμους λίθους, πέρλες και σικάτη διάθεση!!!


Μια κυρία με τίμησε ξανά με την προτίμησή της: Μου ζήτησε να της φτιάξω ένα διακριτικό και κομψό κρεμαστό για το λαιμό σε μπλε και ασημί αποχρώσεις, αφήνοντάς με ελεύθερη στην επιλογή των υλικών και τον συνδυασμό τους... Χρησιμοποίησα φύλλο αλπακά, μπλε και ιριδίζοντα κρυσταλλάκια swarovski, μπλε σύρμα και υγρό γυαλί για το μενταγιόν, το οποίο πέρασα σε ασημί ντίζα με διάσπαρτες χαντρούλες swarovski και χαουλίτη... Το αποτέλεσμα, τελικά, ήταν αυτό...



Κι εδώ η λεπτομέρεια από το χειροποίητο μενταγιόν:

Κρεμαστό από αλπακά, μπλε σύρμα και κρυσταλλάκια Swarovski - σε ασημί ντίζα, με ιριδίζοντα Swarovski και αστεράκια από χαουλίτη...


Από την χαρά μου, μαζί με το κρεμαστό, της ετοίμασα κι αυτό το ζευγάρι σκουλαρίκια...


Κοντά σκουλαρίκια με μωβ κεραμικές καρδιές και περλάκια Swarovski


Για το τέλος άφησα ένα βραχιόλι, στην ίδια φιλοσοφία με τα προηγούμενα, που δημιούργησα για ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο... :)

Βραχιόλι με ροζ χαλαζία, μπλε αστεράκια από χαουλίτη και μεταλλικό κλειδί του Σολ!
Όλα τα κοσμήματα της σειράς "My Precious" βρίσκονται συγκεντρωμένα εδώ...

Καλό σας βράδυ!!! Σας αφιερώνω αυτό το τραγούδι και σας στέλνω ένα φιλί για καληνύχτα...

56 σχόλια :

  1. Πραγματικά σικάτα τα κοσμήματά σου, Φωτεινή μου! Να'σαι καλά! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μουυυ.... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα και ωραίοι χρωματισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν Δελφινάκι μου!!!
      Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα! Νομίζω ότι καθόλου τυχαία δεν είναι η ονομασία τους!
    Φιλάκια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Αριστέα, μέχρι και την ονομασία πρόσεξες!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Φωτεινή μου φίνο και σικάτο το κόσμημα για το λαιμό , καθώς και τα υπόλοιπα, καλή συνέχεια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! Να είσαι καλά!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΤΕΣ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα καί πολύ ιδιαίτερα τά κοσμήματά σου Φωτεινούλα!!Λάτρεψα τά σκουλαρίκια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Μιμίκα μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Θαυμάσιες δημιουργίες, Φωτεινούλα μου!!!
    Όμορφα χρωματάκια, εξαιρετικό αποτέλεσμα!!!
    Και το τραγούδι τέλους... αριστούργημα!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου για τα όμορφα λόγια σου!!!
      Χαίρομαι που απόλαυσες και το τραγούδι!!! :)
      Φιλάκια πολλά και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  8. Your jewels are very beautiful. I love especially the purple hearts.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα που ετοίμασες Φωτεινή και το τραγούδι που επέλεξες να μας αφιερώσεις υπέροχο. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν κοσμήματα και τραγούδι!!! :)
      Να είσαι καλά... Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφα!!!!!καλό βράδυ!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! Να είσαι καλά!!! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Είναι πάρα πολύ όμορφα!!..Πραγματικά πολύτιμα!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ Μαρία μου!!! :)
      Χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσαν!!!
      Να είσαι και να περνάς καλά!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφα Φωτεινή μου,ειδικά τα μπλε!!!
    Μπράβο σου-)))
    πολλά φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christa μου σ'ευχαριστώ τόσο πολύ!!! :)
      Να είσαι καλά!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. όμορφο το μενταγιόν και τα σκουλαρίκια φίλη μου, αλλά το βραχιολάκι είναι πραγματικά μαγικό.. τόσο ρομαντικό! σε φιλώ, να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Μαράκι μου... Οι περισσότερες το βραχιολάκι ξεχωρίσατε!!! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!
      Φιλάκια κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα είναι! Μπράβο, φίλη μου! καλό σ/Κ να έχεις, φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! Χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσαν!!! :)
      Καλή συνέχεια με τις όμορφες δημιουργίες σου!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι όλα, Φωτεινή!!!! Πανέμορφα!!! Ξεχώρισα τα σκουλαρίκια με τις καρδιές!!!
    Α! Και σε προηγούμενη ανάρτηση, μιας και είδα αυτές που έχασα.. έχω να πω, τι υπέροχα τα κοσμήματά σου, με τις πένες!!!! Ειδικά τα σκουλαρίκια με τις μωβ και κόκκινες πένες!!! Απίστευτα!!! Επίσης... είσαι απίστευτα τυχερή που πήρες τόσες πένες από συναυλίες!!! Εγώ ούτε μια! :'(
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα κοσμηματάκια μου!!! :D
      Λοιπόν, στην επόμενη συναυλία πάμε μαζί!!! Για να δεις πώς θα τα καταφέρουμε!!! ;)
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Τι φτιάχνουν τα χεράκια σου και δεν είναι όμορφο;
    Φωτεινούλα μου μ' άρεσαν πολύ, εξαιρετικά, όπως είναι κι οι μουσικές επιλογές σου!
    Φιλιά πολλά!

    υγ: Είδα κι από που έκλεψε τη "σκηνοθεσία" η Ροδούλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νίκη!!! Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για το ενθαρρυντικό σχόλιο, τα λόγια σου με τιμούν!!!
      Αλίμονο, να μη χρησιμοποιούσε τέτοια σκηνοθεσία η μουσικός της παρέας ;)
      Φιλάκια πολλά!!! :*

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένες μου Φωτεινή και Νίκη!!!
      Εκπλάγηκα δυσάρεστα βλέποντας αυτό το σχόλιο!!!!
      "Έπεσα" εντελώς τυχαία πάνω του, επειδή μόλις έφτιαξα ιστολόγιο για το μουσικό μου εργαστήρι, και το έβαλα στο google για να δω πώς μου το βγάζει!!!!!
      ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΜΟΥ, ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ!!! ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΠΟΛΥ ΣΤΙΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ. ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΔΕΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΤΩ ΑΠΌ ΤΟ -ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ- ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ!
      ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ... ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...
      ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΑΝΤΩΣ, ΤΗ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΣΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
      ΕΞΑΛΛΟΥ, ΣΤΙΣ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ -ΑΠ' ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ- ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΟΥ.... ΟΙ ΚΟΡΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΠΡΕΛΟΚ ΤΟΥΣ ΜΟΥ, ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΩΘΗΣΗ!!!!

      Διαγραφή
    3. Στη Ροδούλα απάντησα ήδη με email, απαντώ όμως κι εδώ για να μην αναστατωθεί κι η Φωτεινή άδικα.
      Το σχόλιό μου αφορά μια φωτογραφία με βραχιολάκι που είχε δημοσιεύσει η Ροδούλα και που η ίδια γράφει ότι εμπνεύστηκε τη σκηνοθεσία από τη φωτογραφία με το βραχιολάκι της Φωτεινής.
      Δείτε την ανάρτηση εδώ και θα καταλάβετε:
      http://annoula-rodoula.blogspot.gr/2013/04/blog-post.html

      Σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα ποτέ κατι άσχημο για τη Ροδούλα, ένα άτομο που αγαπώ και εκτιμώ απεριόριστα και που είχα τη χαρά να γνωρίσω κι από κοντά και να καταλάβω ακόμα περισσότερο πόσο μοναδικός άνθρωπος είναι! Ετσι κι αλλιώς τότε δεν γνωρίζαμε ακόμα για το νέο της επαγγελματικό ξεκίνημα.

      Διαγραφή
    4. Δική μου παρανόηση Νίκη μου!
      Ζητώ συγγνώμη.
      Κι εγώ σας αγαπώ, γι' αυτό έσπευσα να μάθω το γιατί.
      Και πραγματικά, ήταν πολύ πριν το εργαστήρι η ανάρτηση αυτή.
      Εκ των υστέρων το είδα, αλλά είχα στείλει ήδη τα μηνύματα, είχα γράψει και το σχόλιο. Από την άλλη, δεν μπορούσα να καταλάβω πού αναφερόσασταν. Θα μπορούσα να μου πείτε να ήταν πιο διπλωματική η ανάρτησή μου, αλλά έτσι είμαι, μπαμ και κάτω.
      Ζητώ συγγνώμη και πάλι, και από τις δυο

      Διαγραφή
  17. πολύ όμορφα!!! το βραχιολάκι σούπερ, είναι αδυναμίες αυτά! χι χι.. φιλάκια πολλά!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!! Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσαν!!! :)
      Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  18. Όλα υπέροχα, αλλά κι εγώ στο βραχιολάκι με τ' αστεράκια και τον ροζ χαλαζία "κόλλησα"!!!

    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου!!! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! Θραύση έκανε το βραχιολάκι, χαχαχα
      Να είσαι καλά Ιωάννα μου, φιλιά πολλά!!! :*

      Διαγραφή
  19. Είναι όλα πανέμορφα!!!Γεια στα χέρια σου!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου, σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!!!
      Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα!!! Φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφα Φωτεινή μου!! :)
    Καλή εβδομάδα να έχεις..
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Κλεονίκη μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!
      Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!! :)

      Διαγραφή
  21. Φωτεινή μου καλημέρα. Δυσκολεύτηκα πολύ να σου αφήσω σχόλιο γιατί αργούσε πολύ να φορτώσει την σελίδα σου, όμως εντάξει τελικά:)) Σήμερα σέρνεται το pc μου.
    Αν και δεν φοράω εύκολα κοσμήματα, μου αρέσει να αγοράζω. Εντελώς παλαβό ε? Το πρώτο μου άρεσε γιατί είναι διακριτικό και του γούστου μου θα έλεγα. Φτιάχνεις όμορφα κοσμήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα αγοράζεις Σίνα μου, φόρεσέ τα να τα χαρείς!!! Σ' ευχαριστώ που ήρθες και άφησες το όμορφο σχόλιό σου, παρά τις αντιξοότητες του ίντερνετ!!! :)
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  22. Τι φτιάξαν πάλι τα χεράκια σου! Πολύ όμορφα όλα!! Να είσαι πάντα έτσι δημιουργική σου εύχομαι!

    Φιλάκια πολλά! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ Μελοκάνελλό μου για τα ενθαρρυντικά σου λόγια!!!
      Φιλάκια πολλά κι από μένα!!! :*

      Διαγραφή
  23. Υπέροχες οι δημιουργίες σου όπως πάντα αλλά μιας και το μπλε είναι το αγαπημένο μου χρώμα , επέτρεψε μου να σου πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ το πρώτο κόσμημα.Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μελιτάκι μου!!! :)
      Κι εγώ αγαπώ πολύ το μπλε χρώμα!!!
      Να είσαι καλά, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  24. Πολυ καλησπέρα και μπράβο για τις όμορφες δημιουργίες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφοκλή!!! :)
      Να είσαι καλά!!! Καλό βράδυ!!! :)

      Διαγραφή
  25. Φωτεινή μου καλησπέρα!
    Τι όμορφα όλα όσα έφτιαξες. Είμαι σίγουρη ότι η κυρία που τα παρήγγειλε θα τα χαρεί. Καλά για το βραχιόλι τι να πω!!! Απλά τέλειο!!!! Μπράβο σου Φωτεινή μου!!!
    Με το τραγούδι τώρα τι γίνεται. Επειδή ακούγεται και το τραγούδι της σελίδας, δεν μπορώ να το ακούσω. Υπάρχει τρόπος (είμαι και άσχετη βλέπεις) να σταματήσω το ένα, για να ακούσω το άλλο;
    Καλό σου βράδυ Φωτεινούλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου, σ' ευχαριστώ τόοοσο πολύ!!! Τα λόγια σου με τιμούν... :)
      Κάτω αριστερά στην οθόνη σου, στον player, μπορείς να πατήσεις "pause" το τραγούδι της σελίδας :)
      Καλά έκανες και ρώτησες!!!
      Σε φιλώ!!! Να είσαι καλά γλυκιά μου!!! :*

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου. ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΗΔΗ!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
      Σε ευχαριστούμε!!!!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος12/4/13 03:26

    Πολύ όμορφα κοσμήματα. Εντυπωσιάστηκα, αληθεια.

    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ Μανιάτισσα!!! :)
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Πολλά φιλιά καλή μου!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips