Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Midnight Summer Dream!

Καλημέρα φίλες και φίλοι μου!!! Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά!!! Μπορεί να λιώνουμε από τη ζέστη, όμως μικρές αποδράσεις στις παραλίες επιβάλλονται!!! Και, φυσικά, συνεχίζω να δημιουργώ μόλις βρω ευκαιρία... Δύο άκρως καλοκαιρινά κολιέ έφτασαν μέσα από ένα όνειρο θερινής νύχτας...

"Prehistoric elf" ~ Κολιέ με χαουλίτη και λευκό κοράλλι!

"Coraline" ~ Κολιέ με ροζ κοράλλι!

... Τα φωτογράφισα σε μια όμορφη παραλία όπου πήγα μαζί με τον μικρό μου θησαυρό για να σας τα δείξω!!! Εύχομαι να σας άρεσαν! Να έχετε ένα υπέροχο Σ/Κ!!! :*


9 σχόλια :

  1. άκρως καλοκαιρινα!
    καλες βουτιές και καλό σβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. They are perfect for the summertime
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I'm so happy that you like them! They remind me of the sea!!! :)
      Kisses, my dear!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα καλοκαιρινά κολιέ! Έχω αδυναμία στα κοράλλια! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου χαίρομαι πολύυυ που σου άρεσαν!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού εύχομαι!!!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  4. Όλοι σας οι θησαυροί μας αρέσουν, κυρία μου!!!
    ♡ ♡ ♡
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Φωτεινούλα μουουου!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα κοριτσαρα μου, χαιρομαι πολύ που σου αρεσαν οι δημιουργιες μου!!!
      Φιλάκια πολλά Γιάννα μου!!! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

      Διαγραφή
  5. beautiful summer necklaces! I have a weakness in the corals! I kiss you, my friend.

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips