Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

"Μη μου τους κύκλους τάραττε!"

Καλημερα και καλό μήνα φίλες και φίλοι μου, με υγεία και δημιουργικότητα!!!

Δύο νέα κοσμήματα της συλλογής "Ευκλείδεια Έκσταση" έφτασαν, σε σχήμα κύκλου αυτή τη φορά! Περιμένουν με ανυπομονησία να δουν το... φως της δημοσιότητας και να φορεθούν!

"Euclid" ~ Δαχτυλίδι από pewter με υγρό γυαλί, βαμμένο στο χέρι

"Archimedes" ~ Σκουλαρίκια από ορείχαλκο με υγρό γυαλί, βαμμένα στο χέρι


Η φωτογράφιση των κοσμημάτων έχει γίνει από τη φίλη μου φωτογράφο Νινέτα Καμπανού. Σας στέλνω τα φιλιά μου!!!

4 σχόλια :

  1. Υπέροχα και το δαχτυλίδι και τα σκουλαρίκια, αλλά και η φωτογράφηση!
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία μου γλυκιά!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Your jewels are fairy
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips