Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

"Παίζοντας με τις λέξεις" - Η συμμετοχή μου και ένα βραβείο!

Γεια σας φίλοι μου, καλό μήνα και καλή άνοιξη!!!

Για δεύτερη φορά συμμετείχα στο παιχνίδι των λέξεων που διοργανώνει η Φλώρα, μέσα από το blog της, Texnis Stories. Με την κοινή αφετηρία των 5 λέξεων (που γι' αυτή τη φορά ήταν οι: δρόμος, εποχή, νοσταλγία, αερόστατο, αλισάχνη), δημιούργησα κι εγώ την δική μου ιστορία...


"Από το ημερολόγιο ενός μοναχικού ταξιδιώτη"

9 Απριλίου 1898
Ξεκινήσαμε σήμερα με ούριο άνεμο, από τις ακτές της Προβηγκίας. Όλη τη μέρα, έχω την παράξενη αίσθηση πως κάτι ακολουθεί το καράβι μας. Ωστόσο, η λογική μου αδυνατεί να το εξηγήσει, καθώς δεν βλέπω τίποτα το ασυνήθιστο. Ίσως να φταίει αυτή η γλυκιά νοσταλγία που με κυρίευσε από τη στιγμή που σαλπάραμε. Και τι δεν θα ‘δινα για να επέστρεφα σ’ εκείνη την εποχή που νέοι κι ερωτευμένοι οι δυο μας, κάναμε όνειρα για το μέλλον… Όμως με άφησε τόσο νωρίς η αγαπημένη μου Ζακελίν και φταίω εγώ γι’ αυτό. Σήμερα οι άνθρωποι κατακτούν τους αιθέρες με αερόστατα, αλλά τότε ένα φάρμακο που θα τη γιάτρευε δεν υπήρχε. Δεν μπόρεσα να κάνω τίποτα για να τη θεραπεύσω, όπως και ο πόνος μου δεν επιδέχεται θεραπεία. Άραγε εσύ να είσαι, Ζακελίν μου, αυτή η άυλη παρουσία που νιώθω σήμερα κοντά μου;

18 Απριλίου 1898
Εχθές, η άυλη παρουσία που αισθανόμουν διαρκώς πήρε για πρώτη φορά μορφή. Αργά το βράδυ, αγκυροβολήσαμε στο λιμάνι της Αλεξάνδρειας. Εκείνη καθόταν στα βράχια που τα χτυπούσαν τα κύματα, αφρίζοντας. Την διέκρινα μέσα από την αλισάχνη να τη λούζει το φως του φεγγαριού. Ω Θεέ, ήταν ονειρικά όμορφη και συνάμα τόσο αληθινή! Δεν τολμώ να πω σε κανέναν γι’ αυτό, θα με θεωρήσουν παράφρονα. Ποιος πιστεύει πια σε γοργόνες και σειρήνες;

21 Μαΐου 1898
Οι μέρες στην Αλεξάνδρεια είναι αβάσταχτα μελαγχολικές, μοναδική μου συντροφιά και παυσίλυπο τα σοφά βιβλία μου. Τα βράδια όμως είναι όμορφα, όταν βλέπω την αποπλανητική σειρήνα να κάθεται στα βράχια, κάτω από το φως του φεγγαριού. Με κοιτά πάντα με το ίδιο, τολμηρό βλέμμα, σαν να θέλει να πάω κοντά της. Όταν όμως κάνω να πλησιάσω, εκείνη βουτά στη θάλασσα, χωρίς να σηκώσει το παραμικρό κύμα, χωρίς να ακουστεί ο παραμικρός παφλασμός…

27 Μαΐου 1898
Θαρρώ πως το ταξίδι της ζωής μου έφτασε στο τέλος του. Τι γιατρός θα ήμουν, άλλωστε, αν δεν το καταλάβαινα; Εδώ και σαράντα μέρες, η σειρήνα με καλεί κάθε βράδυ κοντά της. Τώρα ξέρω πως δεν είναι άλλη από την Ζακελίν μου, το πνεύμα της που δεν έπαψε να με στοιχειώνει. Επιτέλους, μετά από αυτά τα άδεια χρόνια θα ξανασμίξουν οι δρόμοι μας. Εκεί μακριά στην Εδέμ, θ’ αγκαλιαστούμε ξανά, θ’ αγαπηθούμε απ’ την αρχή, θα είμαστε μαζί στην αιωνιότητα.
Αμήν.


Και για να σας βάλω καλύτερα στο κλίμα, η σειρήνα που έβλεπε κάθε βράδυ ο ήρωάς μας έμοιαζε κάπως έτσι:

"Η σειρήνα"
Ξυλομπογιές-κάρβουνο


Μια ανέλπιστη χαρά με περίμενε χθες το βράδυ που βγήκαν τα αποτελέσματα της βαθμολόγησης... Οι αναγνώστες του Texnis Stories χάρισαν στην ιστορία μου το αργυρό βραβείο!!! Τους ευχαριστώ τόσο πολύ γι' αυτή την τιμή!!!


Στη Φλώρα αξίζουν τα πιο θερμά συγχαρητήρια για την διοργάνωση αυτού του δημιουργικού παιχνιδιού!!!

Τελευταία, γίνομαι όλο και συχνότερα αποδέκτης δυσάρεστων ειδήσεων, που σχετίζονται με ασθένειες... Τόσες απώλειες... Με την ιστορία μου θέλησα να δώσω την δική μου οπτική... Όσοι χώρισαν σε αυτή τη ζωή, θα είναι μαζί σε κάποια άλλη!!!


Δύναμη σε όσους παλεύουν... Ας μην αργήσει για εκείνους η  Άνοιξη...
Να είστε όλοι καλά!!!

48 σχόλια :

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο και ένα μεγάλο μπράβο για την ιστορία σου! Οι ιστορίες των ναυτικών πάντα με μελαγχολούσαν λιγάκι..κρύβουν τόση νοσταλγία!!

    Άντε να δοθούν οι επόμενες λέξεις και να ξαναδημιουργήσουμε!!

    Καλό βράδυ να έχεις! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ Μελοκάνελό μου!!! :)
      Νομίζω πως η νοσταλγική διάθεση ήταν αναπόφευκτη, έχοντας να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη "νοσταλγία"... Και η δική σου ιστορία μου άρεσε πολύ.... Είμαι σίγουρη ότι εσύ θα γράψεις κάτι μοναδικό πάλι!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, το άξιζες με το παραπάνω !!!!
    Πολλά φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σόφη μου για τα καλά σου λόγια!!! Θα χαρώ πολύ να διαβάσω μια δική σου συμμετοχή την επόμενη φορά!!! Το 'χεις!!! :)
      Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  3. Τα πιο θερμά συγχαρητήρια για την πανέμορφη ιστορία σου και για το πρώτο βραβείο που απέσπασε.
    Το άξιζε με το παραπάνω και η ενσωμάτωση των λέξεων τέλεια.
    Να είσαι καλά και να ξαναγράψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ Χριστίνα μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου... Ελπίζω κι εγώ να ξαναστείλω ιστορία τώρα που "ξεθάρρεψα"!!!

      Διαγραφή
  4. Congratulations on the award...you deserve it!!! Lovely story and never stop to hope!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Alessandra!!! You're right... we must never stop hoping :)
      Kisses my friend!!!!

      Διαγραφή
  5. Θερμά συγχαρητήρια! Εντελώς διαφορετική η γραφή σου σε αυτή την ιστορία από ό,τι στην πρώτη σου. Δεν ψυχολόγησα καθόλου ότι ήταν δική σου! Τη διάκριση την άξιζε και με το παραπάνω. Όσο για τη σειρήνα σου, είναι υπέροχη. Μου άρεσε πολύ η μορφή της, το βλέμμα της, όλα. Μπράβο, κορίτσι μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Ναι, όντως είναι διαφορετική η γραφή και το ύφος... Επειδή ήθελα να ταιριάζει στην εποχή στην οποία αναφέρεται...
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και το σκίτσο... Να είσαι καλά φίλη μου!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Η ιστορία σου Φωτεινή μου άξιζε και με το παραπάνω την βράβευση που έλαβε!Έχει πολύ αρμονική ροή και σου κεντρίζει το ενδιαφέρον από τις πρώτες προτάσεις!Πολλά συγχαρητήρια!!!Μπράβο!Και του χρόνου με υγεία!
    Όμορφος και ο πίνακας με την γοργόνα!Φιλάκια!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Τα λόγια σου με τιμούν!!! Να είσαι καλά!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Φωτεινή μου συγχαρητήρια για τη διάκριση! Η ιστορία σου είναι υπέροχη... Στις γοργόνες έχω ιδιαίτερη αδυναμία και με εντυπωσίασε η σύλληψη που έκανες.
    Αν και η γραφή σου είναι άψογη, με τη πανέμορφη ζωγραφιά σου όντως, μπήκαμε καλύτερη στο κλίμα!
    Το μήνυμά σου στο τέλος είναι πολύ αισιόδοξο...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τασούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν η ιστορία και το σκίτσο (μια ταπεινή προσπάθεια εικονογράφησης...)
      Να είσαι καλά... Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια,Φωτεινή μου,για το αργυρό!!!!Με γοήτευσε η ιστορία σου!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλάκι μου, σ'ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Το σχόλιό σου με τιμά!!! :)
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια πολλά για τη διάκριση και το βραβείο! Μπράβο σου Φωτεινή!
    Καλή συνέχεια! (Είμαι σίγουρη ότι θα την έχεις!)
    Καλή σου μέρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αριστέα σ' ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση... το εκτιμώ!!! :) Να είσαι καλά!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Mπράβο Φωτεινή!!!συγχαρητήρια για τη διάκριση!!!!όμορφη η ιστορία σου!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιστορία... Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη και παραμυθένια η ιστορία σου Φωτεινή μου, απ΄ αυτές που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και συνεχίζεις να διαβάζεις!Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου και να το χαρείς!Αν και πιστεύω πως η συμμετοχή και μόνο έχει τη μεγαλύτερη σημασία, δε μπορούμε όμως ν΄ αποκλείσουμε το γεγονός πως και το βραβείο είναι ένα μέτρο αναγνώρισης της προσπάθειάς σου!
    Καλή συνέχεια και σου εύχομαι και το χρυσό!
    Χαρούμενη Κυριακή να περάσεις καλή μου!Πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ Σοφία μου για τα καλά σου λόγια!!!
      Όντως, η συμμετοχή είναι που μετράει περισσότερο!!! Αλλά χαίρομαι πολύ που άγγιξε κάποιους αναγνώστες και μπόρεσα να περάσω ένα μήνυμα!!! :)
      Σ' ευχαριστώ και για την ενθάρρυνση που μου χαρίζεις!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Φωτεινή μου. Η ευχή σου στο τέλος παραπάνω από πολύτιμη! Και η ζωγραφιά σου πολύ όμορφη. Να'σαι καλά κορίτσι μου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ταπεινή μου ζωγραφιά...
      Πραγματικά ελπίζω να γίνουν όλοι καλά!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτική η ιστορία σου, Φωτεινή! Δίκαια αποκόμισε το βραβείο!! Μπράβο και πάλι μπράβο! Για τη γοργόνα, δεν έχω λόγια! Είναι πολύ όμορφη! Καλό υπόλοιπο Κυριακής να'χεις και καλή εβδομάδα! Φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ Πέπη μου!!! Τα λόγια σου με τιμούν!!! Καλή εβδομάδα και σε σένα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια Φωτεινούλα!!!!! Υπέροχη ιστορία. Νομίζω δίκαια πήρες το βραβείο.
    Λυπάμαι για τα δυσάρεστα νέα που μαθαίνεις. Ελπίζω να μην γίνουν περισσότερα.
    Η ευχή που δίνεις είναι πολύ γλυκιά "Όσοι χώρισαν σε αυτή τη ζωή, θα είναι μαζί σε κάποια άλλη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Κι εγώ το ελπίζω καλή μου... Να σταματήσουν εδώ...
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφη η ιστορία σου Φωτεινή μου.. παραμυθένια.. Καλή άνοιξη γλυκιά μου καλό μήνα να έχουμε :) φιλιάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ Μαράκι μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε...
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο Φωτεινή!..Συγχαρητήρια για το βραβείο!...Πολύ όμορφη η ιστορία σου!..δίκαια βραβεύτηκε! Κι`η γοργόνα σου όμως μου άρεσε!..Καλή συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ Χρυσούλα μου!!! Τα λόγια σου με τιμούν!!!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!!! Φιλιά!!! :)

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Φωτεινούλα μου!!Χαρούμενο καί φωτεινό σού εύχομαι!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Η ιστορία σου μέ ταξίδεψε ευχάριστα!!Τό αξίζης φίλη μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φίλη μου και καλή Άνοιξη!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιστορία... :)
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Φωτεινή μου!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Και η σημερινή ιστορία σου, είναι ευφάνταστη και τόσο όμορφη και τρυφερή. Λίγο μελαγχολική, όμως στο τέλος της ανάρτησης, κατάλαβα και το σκεπτικό σου. Όλοι μας αυτές τις μέρες, είμαστε ιδιαίτερα στεναχωρημένοι για τον άδικο χαμό αυτών των δυο φοιτητών. Εμένα αυτός ο χωρισμός μου ήρθε στο μυαλό. Εύχομαι ο Θεός να δώσει δύναμη στους γονείς τους...
    Καλό μήνα να έχεις Φωτεινή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!
      Είναι μεγάλη μου χαρά που καταλαβαίνεις το μήνυμά μου!!! Όλοι λυπηθήκαμε... Δύναμη εύχομαι...
      Να είσαι καλά φίλη μου!!! Καλό μήνα, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφη η ιστοριούλα σου.. Μπράβο σου!! :)
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο!!
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές για την γιορτή μου, να είσαι καλά!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κλεονίκη μου!!! Να είσαι καλά!!! :)
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!!!
    Δικαιότατα πήρε μια τόσο καλή θέση!!!
    Μακάρι από 'δω και πέρα, να συναντάς μόνο χαμόγελα κ' Άνοιξη μπροστά σου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου!!! :)
      Μακάρι... Και σε σένα το εύχομαι αυτό!!! Καλό μήνα!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!!!Πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο και για την υπέροχη ιστορία σου!!!Είναι τόσο όμορφη και παραμυθένια!!!Λυπάμαι πολύ για τα δυσάρεστα νέα που μαθαίνεις.Κουράγιο φίλη μου και σου εύχομαι ολόψυχα πολλές πολλές χαρές απο δω και στο εξής!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Για τα καλά σου λόγια, την ενθάρρυνση, τις ευχές... Να είσαι καλά φιλη μου!!! :)
      Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  22. Πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο, Φωτεινή!! Σίγουρα το άξιζες!! Υπέροχη η ιστορία σου!!
    όσο για τα δυσάρεστα.. περαστικά να είναι! Κι αν δεν είναι.. κουράγιο...
    Καλό απόγευμα να έχεις!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα κορίτσι μου!!! Να είσαι καλά!!! :)
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  23. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!..σίγουρα το άξιζες!
    Η ιστορία σου και όμορφη ήταν και καλογραμμένη..και ο πίνακας είναι πολύ όμορφος!

    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε καλωσορίζω!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν ιστορία και ζωγραφιά!!! :)
      Καλή συνέχεια και σε σένα, τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  24. Αν και με μεγάλη καθυστέρηση... ήρθα να σου πω τα Συγχαρητήρια κι εδώ, στο σπιτάκι σου!
    Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη για το βραβείο σου, η ιστορία σου ήταν μία από τις τρεις που ψήφισα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου, σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα!!! Το σχόλιό σου με τιμά και η υποστήριξή σου ήταν πολύ σημαντική για μένα!!! Χαίρομαι που η ιστορία μου σου άρεσε!!!
      Φιλιά πολλά!!! :*

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips