Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Ο... μπρούτζινος χαρταετός μου!

Χαρταετός... Στη χώρα μας τον είπανε και ακροβάτη των αιθέρων κι ουράνιο χορευτή... Ο χρωματιστός χάρτινος αετός στάθηκε το έναυσμα για να δημιουργήσω αυτό το πολύχρωμο εξαγωνικό μενταγιόν από σφυρήλατο μπρούτζο... σε ορισμένα σημεία τον έβαψα με ειδικά χρώματα και φυσικά του έβαλα και "ουρά"... από κορδόνι και χάντρες!


"Hexagonal Kite" ~ pendant
Handmade by Fotini Kouzoumi
Photo: Nineta Kampanou

Ο εξαγωνικός χαρταετός είναι το πρώτο κομμάτι της νέας μου συλλογής κοσμημάτων "Euclidean Ecstasy", που είναι εμπνευσμένη από τη Γεωμετρία! Περισσότερα κομμάτια της... γεωμετρικής συλλογής θα δείτε σύντομα... (Και μάλιστα θα είναι κι εκείνα φωτογραφισμένα από τη φίλη μου φωτογράφο Νινέτα Καμπανού...) Μέχρι τότε, εύχομαι να περνάτε όμορφα και να ζείτε δημιουργικά! Χαρούμενη Καθαρά Δευτέρα... και Καλή Σαρακοστή!!!

16 σχόλια :

  1. Your pendant is wonderful and amazing. It's very original
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολύ όμορφος ο χαρταετός σου Φωτεινή! Γενικά σαν θέμα είναι πολύ αγαπημένο γιατί συμβολίζει την ελευθερία και το πέταγμα ψηλά, παντοτινό όνειρο των ανθρώπων σ΄όλη τη Γη.
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως πολυ αγαπημενο, και πηγη εμπνευσης για ζωγραφους, ποιητες και στιχουργους!!! Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε και η δικη μου ταπεινη προσπαθεια!!!! Φιλακια πολλα καλη μου!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Φωτεινή :)

    Πολύ όμορφος ο χαρταετός σου!!

    Θέλω να σε ενημερώσω ότι έγινες νονά για τα παπαγαλάκια μου Η ''Frida και ο Carlos''.. και θέλω να σε ευχαριστήσω ;)

    Αν θέλεις επικοινώνησε μαζί μου στο tyxero.koympi@gmail.com


    Σε ευχαριστώ πολύ και σου ευχομαι καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ποσο χαρηκα Γεωργια μου!!!! Οι δημιουργιες σου ειναι φανταστικες!!! :)
      Καλή δημιουργική συνέχεια και σε σένα!!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Χρωματιστός και χαρούμενος! Είναι πανέμορφος, Φωτεινή μου, μπράβο. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω πολύ Έλλη μου!!!! Χαιρομαι τόσο που σου άρεσε!!!!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  5. πόσο όμορφος!μου αρεσουν τα φωτεινα χρώματα που επέλεξες!
    καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε!!!! Να είσαι καλά!!!
      Καλή δημιουργική συνέχεια!!! :) Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα νέα φίλη! Όμορφος ο Χαρταετός σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Βάσια μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε ο "Χαρταετός"... Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφος ο χαρταετός σου Φωτεινή μου και μου αρέσουν απίστευτα τα χρώματα.
    Πολύ ζωντανά και έντονα.
    Φιλάκια πολλά.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου Μελίνα μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!! Πολλά φιλιά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  8. Αγαπημενο θεμα διαλεξες να αποτυπωσεις επανω στο μπρούτζο Φωτεινη μου και τα χρωματα του δινουν ενα ομορφο αποτελεσμα μπραβο για την δημιουργία... να περνας ομορφα οτι και να κανεις..! Τελικα μου ανοιξε η σελιδα με τις φωτο σου.. υπεροχες...καλο σου βραδυ ..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε ο "χαρταετός"... Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!!
      Καλή δημιουργική συνέχεια φίλη μου!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips