Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

"Στιγμές" ~ Έκθεση φωτογραφίας

Καλημέρα φίλοι μου, με όμορφα νέα!!!

Η φωτογραφική ομάδα Ιωαννίνων "Φωτογραφιστές" εκθέτει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ένα κομμάτι της δουλειάς των μελών της, με θέμα "ΣΤΙΓΜΕΣ"... Στιγμές σπάνιες και ιδιαίτερες, από την καθημερινή ζωή ή από το φυσικό περιβάλλον... 

Στιγμές που μας εντυπωσίασαν, μίλησαν μέσα μας και μας οδήγησαν να τις αποτυπώσουμε, τις μοιραζόμαστε μαζί σας, έτσι ώστε όλοι να νιώσετε τα συναισθήματά μας και να "διαβάσετε" τα μηνύματά μας μέσα από τις φωτογραφίες μας. Αυτή είναι άλλωστε και η μαγεία της Φωτογραφίας... έχει τη δύναμη να κρατάει τη στιγμή στο χρόνο...




"Υπάρχει μια στιγμή όπου το μάτι, το μυαλό και η καρδιά βρίσκονται σε μιαν ευθεία κι αυτή είναι η στιγμή που θα μας δώσει μια φωτογραφία, που θα μετρήσει για την υπόλοιπη ζωή μας".
(H.C. Bresson)


Συμμετέχουν: Ασωνίτης Πολυδεύκης, Βελλή Αλεξάνδρα, Ευαγγέλου Μιχάλης, Ζιάννης Δημήτρης, Κουζούμη Φωτεινή, Κουκουλάρης Λάμπρος, Κωτσάκη Έμη, Μπόμπολη Αλεξάνδρα, Μπινώλης Χάρης, Μιχάλης Γιώργος, Ντάγκας Βαγγέλης, Ράτσικα Νίκη, Τσιλίκης Νίκος, Τσιούρης Βασίλης, Χήτου Ζωή.

Εγκαίνια έκθεσης: Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017 και ώρα 8:00 μ.μ. στον Πολιτιστικό Πολυχώρο "Δημ. Χατζής", Μετσόβου και Ακτής Μιαούλη (περιοχή Παλιά Σφαγεία) στα Ιωάννινα.

Διάρκεια έκθεσης: έως και 13 Μαρτίου 2017.

Ώρες λειτουργίας: 11:00 π.μ - 1:00 μ.μ. και 6:00 μ.μ. - 9:00 μ.μ.

Η έκθεση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών.


Όσοι είναι στο facebook, μπορούν να επισκεφθούν τη σελίδα των Φωτογραφιστών πατώντας εδώ...



Αν διαμένετε ή τύχει να βρεθείτε στα Γιάννενα, θα ήταν μεγάλη μας χαρά αν θελήσετε να δείτε από κοντά τις "Στιγμές" μας!


Σταθείτε, μη "φεύγετε" ακόμη!!! Περάστε μια "βόλτα" κι από το νέο μου διαδικτυακό σπιτάκι, όπου μοιράζομαι μαζί σας τις φωτογραφικές μου ανησυχίες... Κερνάω έμπνευση και συναισθήματα..... γιατί, όπως ξέρουμε, 
1 εικόνα = 1000 λέξεις!

Κάνετε κλικ εδώ...


Τα φιλιά μου!!!

13 σχόλια :

  1. Καλή επιτυχία στην έκθεση!
    Και φυσικά έρχομαι τρέχοντας και με το δεξί στο καινούριο σου σπιτικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ!!! Να είσαι καλά!!!
      Καλή δημιουργική συνέχεια, φίλη μου!!! :*

      Διαγραφή
  2. Φωτεινη μου είναι πολύ ωραιες αυτες οι εκθεσεις φωτογραφιών... μακαρι να μπορούσαμε να έρθουμε αλλα από Κρήτη λιγο χλωμό το βλέπω..χα..χα.. καλη επιτυχια ευχομαι στην προσπάθεια... και οπως η Μαρία απο πανω τρεχω και εγω στον καινουργιο σου χωρο..θα τα πουμε και απο εκεί φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς δεν μου ανοιγει η σελιδα σου μου γραφει οτι δεν ειναι δυνατή η συνδεση της.. οταν ξαναερθω θα προαπαθησω ξανα... !!!

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου σ' ευχαριστούμε πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια!!! Η Κρήτη πέφτει πάρα πολύ μακριά, αλλά η θετική σου ενέργεια φτάνει ως εδώ!!! Στο φωτογραφικό blog μου, ωστόσο, μπορείς να δεις τις φωτογραφίες με τις οποίες συμμετέχω στην ομαδική έκθεση!!! Το blog βλέπω ότι φορτώνει κανονικά, αν και κάποιες φορές τρώει... κολλήματα!!! Καλό βραδυ! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Με το καλό και καλή επιτυχία Φωτεινή μου! Μακάρι να μπορούσα να έρθω... θα το ήθελα πολύ. Είμαι σίγουρη ότι οι φωτογραφίες όλων σας θα είναι εκπληκτικές.
    Καλορίζικος και ο νέος σου χώρος! Τον έχω ήδη επισκεφθεί (είχα δει τη σχετική δημοσίευσή σου στο fb), και θα περνώ τακτικά να θαυμάζω τις λήψεις σου.
    Φιλιά πολλά και καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Έλλη σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ, και εκ μέρους των Φωτογραφιστών αλλά και προσωπικά!!! Η γνωμη σου μετράει για μένα, γιατί θαυμάζω τη δουλειά σου!!! Ομορφο βράδυ και καλή συνεχεια και σε σενα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Very interesting post
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην υπέροχη Θεσσαλονίκη η έκθεση σας Φωτεινή !!! Μακάρι να ήμουν εκεί γιατί είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχουν σπουδαία εκθέματα !!!Πάω να γνωρίσω το νέο σου χώρο !! Καλή επιτυχία να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω Νικόλ μου τέλεια θα ήταν μια... εκτός εδρας έκθεση, αλλά ειναι πολυ δυσκολο! Για όλους εσάς που δεν βρίσκεστε Γιάννενα, να είσαι σίγουρη οι θετικές σας σκέψεις έχουν φτάσει εδώ!!! Αν "επισκεφτείς" το φωτογραφικό μου blog, θα δεις τις φωτογραφίες με τις οποίες συμμετέχω στην έκθεση!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, προσωπικά και εκ μέρους της ομάδας μου!!!
      Καλή δημιουργική συνέχεια και καλό βράδυ φίλη μου!!! :*

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Φωτεινή μου τέλειες οι φωτογραφίες σου επισκέφτηκα το φωτογραφικό σου σπιτάκι και τις είδα,καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Να είσαι καλά!!!
      καλή δημιουργική συνέχεια και σε σενα φίλη μου!!!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips