Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Καλοκαιρινές εικόνες :)

Γεια σας φίλοι μου!!!
Μετά από ένα διάστημα "απουσίας", επέστρεψα και πάλι για να δώσω σημεία ζωής... και να μοιραστώ κάποιες φωτογραφίες μου από τις φετινές διακοπές μου...




Ψαράδες, καθώς ετοιμάζονται για το καθιερωμένο βραδινό ψάρεμα...


Η εκκλησία της Παναγιάς της Θαλασσινής...

Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες στον οικισμό και στο λιμάνι του Στομίου Λάρισας.
Να περιμένετε σύντομα νέα μου! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους!!! :)
Φιλιά!!!

7 σχόλια :

  1. Μαγικεs οι φωτογραφιεs σου κοριτσι μου. Να περναs καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινή μου οι φωτογραφίες σου είναι σαν..καρτ ποστάλ! Νομίζω ότι έχεις ταλέντο στη φωτογραφία, μαγικές.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφες φωτογραφίες.. πόσα υπέροχα μέρη έχουμε τελικά στην χώρα μας!
    Να περνάς όσο καλύτερα μπορείς! Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες Φωτεινή μου!
    Καλή εβδομάδα και καλά να περνάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλειες!!!
    Να περνάς πάντα όμορφα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Beautiful photos!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ονειρεμένες οι φωτογραφίες σου γλυκιά μου Φωτεινούλα!πάντα να περνάς καλά και ξένοιαστα το καλοκαιράκι σου!η φωτ'ο της Παναγίας της Θαλασσινής ένα όνειρο στο ηλιοβασίλεμα!με μάγεψε!αύριο φεύγω για την Τήνο και θα προσευχηθώ για όλους εσάς τα φιλαράκια μου να είστε πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι...φεύγω για 10 μέρες να χαλαρώσω κι εγώ για κανένα μπανάκι και θα επισκεφτώ και τη Μεγαλόχαρη!σου στέλνω την αγάπη μου και φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips