Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Στα χρώματα του φθινοπώρου...

Την καλησπέρα μου!!!

Τις τελευταίες μέρες ο καιρός έχει ψυχράνει αρκετά και η μέρα διαρκώς μικραίνει... Το φθινόπωρο έχει κάνει αισθητή την παρουσία του! Αν και κάπως μουντό, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι έχει κι αυτό τις δικές του ομορφιές...


 

Από τη μια το κρύο, από την άλλη τα γλυκά, ζεστά χρώματα που έχει πάρει η φύση...




Καρποί και λουλούδια του φθινοπώρου...




Αειθαλή... 


Είναι όμορφη εποχή το φθινόπωρο! Οι δημιουργίες μου είναι εμπνευσμένες από τα φθινοπωρινά χρώματα...



Σκουλαρίκια από ανακυκλωμένα κομμάτια παζλ...

"Rust & Fire"
(κομμάτια παζλ, χρώμα relief, βερνίκι, αλυσίδα)


"Evergreen"
(κομμάτια παζλ, χρώμα ακρυλικό και relief, βερνίκι, γυάλινες χάντρες)
 
Κρίκοι...
"Yellow & Violet Spin"
(πολυμερικός πηλός)



Βραχιολάκια στις αποχρώσεις των φθινοπωρινών φύλλων...
"Autumn breeze"
(Γυάλινες χάντρες, μεταλλικά στοιχεία)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Και σειρά έχουν οι βραβεύσεις: Ένα νέο βραβειάκι έφτασε σε μένα, χαρισμένο από τη "νύφη πεθεράς"...





Φιλενάδα μου, πολλά ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να χαρίσεις και σε μένα το βραβείο!!! Όσοι δεν τη γνωρίζετε, σας προτείνω να επισκεφτείτε το ιστολόγιό της και να διαβάσετε τις ξεκαρδιστικές της ιστορίες...

Και σ' αυτό το σημείο, σύμφωνα με τους όρους που συνοδεύουν το βραβείο, πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις... 

1. Το αγαπημένο μου φαγητό: Αγαπώ πολύ τα λαχανικά και γενικότερα ό,τι φυτρώνει... Έτσι δεν θα έλεγα όχι σε ένα πιάτο αγκινάρες αλά πολίτα ή μια μακαρονάδα με σάλτσα μανιταριών...

2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Ο καθένας μας έχει τα δικά του ελαττώματα, έτσι αποδέχομαι πολλά από αυτά στους γύρω μου...  Αλλά η πονηριά, η υποκρισία και η ανειλικρίνεια είναι κάποια που σίγουρα αντιπαθώ!

3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα να είναι: Ειλικρινείς... Απλά αληθινοί!!!

4. Με ηρεμεί: Μια βόλτα με την κόρη μου...

5. Αγαπώ: άρα υπάρχω!

6. Με νευριάζει: Σχεδόν τίποτα, εκτός ίσως από τα νεύρα των γύρω μου, γιατί δυστυχώς είναι μεταδοτικά... Αλλά γενικά πρέπει να προσπαθήσει κανείς πολύ για να με νευριάσει! 

7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Ένα φυλαχτό που μου είχε φτιάξει πριν αρκετά χρόνια η μητέρα μου...

8. Όταν ήμουν μικρή, μάζευα συστηματικά αφίσες: του Jon Bon Jovi... Έρωτας μεγάλος, σας λέω!!!


Με τη σειρά μου, τώρα, απονέμω το βραβείο στις εξής φίλες...

7. Ράνια Δαμ.: http://ranialavitaebella.blogspot.gr/



Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση!!!
Δείτε εδώ τον διαγωνισμό μου, που λήγει σε δύο μέρες... Προλαβαίνετε να δηλώσετε συμμετοχή!!!
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

34 σχόλια :

  1. όμορφα όλα αν και δεν είμαι του φθινοπώρου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δελφινούι μου!!!
      Για μένα, κάθε εποχή έχει τη δική της ομορφιά!!! :)

      Διαγραφή
  2. Φωτεινή μου πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου με τα φθινοπωρινά τους χρώματα. Και οι φωτογραφίες σου είναι ωραίες.
    Σε ευχαριστώ για το βραβείο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! :)
      Φιλάκιαααα :*

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειακι!!
    Οι φωτογραφίες σου και όλα όσα έφτιαξες έχουν άρωμα φθινοπώρου......υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν, Ράνια μου!!! :)
      Να είσαι καλά!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! :)

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία χρώματα μας μεταφέρεις μ αυτές τις καταπληκτικές φωτογραφίες !!!
    Έχει και το φθινόπωρο τις ομορφιές του !!!
    Τα κοσμήματα σου επίσης πολύ ωραία !!!
    Σ ευχαριστώ πάαααααρα πολύ για το βραβείο ...καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά έχει κι αυτό τις ομορφιές του!!! Αρκεί να κοιτάξουμε λίγο πιο προσεκτικά γύρω μας!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Ράνια μου... Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! :)
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα, Φωτεινή μου! Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες, αποτυπώνουν τα χρώματα της φύσης αυτή την εποχή! Χρώματα που πιστά μετέφερες στις δημιουργίες σου... μου άρεσαν όλες πάρα πολύ!
    Να χαρείς το βραβείο σου! Στη 2η απάντηση συμφωνούμε απολύτως (το ίδιο και στις αγκινάρες αλά πολίτα...)
    :)))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώωω πολύ Έλλη μου!!! Χαίρομαι τόσο που σου άρεσαν!!! :)
      Να είσαι καλά!!! Φιλάκια πολλά κι από μένα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Είναι όμορφο το Φθινόπωρο, όμορφες και οι δημιουργίες σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ νυφούλα μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλάκια πολλά!!! :*

      Διαγραφή
  8. Το φθινόπωρο, αν και μελαγχολικό, έχει όμορφα χρώματα και αρώματα.
    Τα καφέ, τα χάλκινα, τα πορτοκαλί, τα κόκκινα είναι απο τα αγαπημένα μου.
    Το άρωμα του νοτισμένου απο τη βροχή χώματος επίσης.
    Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου ειδικά τα βραχιολάκια μου άρεσαν πάρα πολύ.
    Ευχαριστώ για το βραβείο- το δέχομαι με με΄γαλη χαρά.
    Όμορφες οι απαντήσεις σου. Στην 6η ταιριάζουμε. Είμαι και εγώ πολύ της υπομονής και της ηρεμίας. Για να νευριάσω πρέπει να ταρακουνιθεί το σύμπαν.
    φιλάκια!!!! Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Κι εσύ της ηρεμίας ε? Χαίρομαι που δέχεσαι το βραβειάκι, περιμένω να διαβάσω τις απαντήσεις σου!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  9. Λατρεύω το καλοκαίρι, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι βρίσκω εξαιρετικά τα χρώματα του φθινοπωρου. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και ακόμα ωραιότερες οι δημιουργίες σου! Ειδικά τα κόκκινα σκουλαρίκια παζλ και τα βραχιολάκια μου άρεσαν πολύ! Μπράβο Φωτεινή μου! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου! Πάντα τέτοια!
    Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Sel μου... κι εγώ λατρεύω το καλοκαιράκι! Αλλά εχει και το φθινόπωρο τη χάρη του!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου!!!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος11/10/13 15:20

    Φωτεινή μου τι ωραίες φωτογραφίες!!! Όλο χρώματα!! Τα κοσμήματά σου είναι πολύ όμορφα!!Πολύ πρωτότυπο το παζλάκι!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ που το χάρισες και σε εμένα!!! :) Σε φιλώ γλυκά!!! Καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Μαριλένα μου!!!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!
      Περιμένω να διαβάσω τις απαντήσεις σου!! χιχι
      Φιλάκιααααααα

      Διαγραφή
  11. Οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου είναι πάρα πολύ όμορφες!!
    Τι χρώματα!!!
    Μου άρεσαν πολύ και οι απαντήσεις σου!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!
    Έχω κάνει ανάρτηση με το ίδιο βραβείο, αλλά θα κάνω αναφορά σίγουρα και θα παραπέμψω σε εκείνη!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Δεν το είχα προσέξει ότι είχες το βραβειάκι!!!
      Θα σε επισκεφτώ όμως και θα διαβάσω τις απαντήσεις σου!!!!!
      Φιλακια πολλά κι από μένα!!!!!!!!! :*

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη η ιδέα σου να ανακυκλώσεις τα παζλ! Ευρηματική και ταυτόχρονα διδάσκεις την ανακύκλωση!
    Εύχομαι να είσαι πάντα αγαπητή και να βραβεύεσαι!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες! Όπως κι η Μαρία από πάνω έχω ήδη κάνει τη σχετική ανάρτηση (Σε κόκκινο χαλί με ξαναέσυραν μανούλα μου ο τίτλος )
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Αριστέα μου!!!
      Οσο για το βραβειάκι, μου είχε διαφύγει!!! Δεν πειράζει όμως, θα το έχεις κι από μένα χιχι :)
      Φιλάκια κορίτσι μου!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα! Πήρες κι εσύ βραβεία σήμερα ;-)
      http://princess-airis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_13.html#comment-form
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώωω πολύ καλή μου!!!
      Έρχομαι από τα μέρη σου!!!! :)

      Διαγραφή
  13. Gorgeous photos! Your earrings are very original. You are always able to create wonderful bijoux
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφες φωτογραφίες.. Είναι ακριβώς στο κλίμα της εποχής!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώωω πολύ Κλεονίκη μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!!! :)
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  15. Οι φωτογραφίες σου ονειρεμένες αλλά και οι δημιουργίες σου υπέροχες είναι!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο και πάντα τέτοια σου εύχομαι!!! Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Σπυριδούλα μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!!!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Φωτεινή μου, υπέροχες οι φωτογραφίες και φυσικά οι δημιουργίες σου! Τις λάτρεψα όλες!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθή μου, σ' ευχαριστώ πολύυυυ!!! Χαίρομαι τόσο που σου άρεσαν!!!
      Να είσαι καλά!!! :)
      Όμορφο και δημιουργικό Σ/Κ φίλη μου!!!
      Φιλάκια!!! :*

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips