Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Ζωγραφίζειν... δια του αρραβώνος!

Γεια σας φίλοι μου!!!

Θα αναρωτιέστε τώρα τι θέλω να πω, παραποιώντας τη γνωστή έκφραση...



Ένα νέο ζευγάρι μου πρότεινε να ζωγραφίσω κάτι για εκείνους... κάτι που δεν είχα ξανακάνει στο παρελθόν! Αναμνηστικά πινακάκια  για τους καλεσμένους στους αρραβώνες τους!!! Έτσι, τα πινέλα μου ανέλαβαν και πάλι δράση...!

Ακρυλικά και σμάλτο σε πινακάκια από καμβά 10x10 εκ.


...Οι δύο βέρες συμβολίζουν το "δέσιμο" του ζευγαριού και η μεγάλη καρδιά, τι άλλο? Την αγάπη!!! Η οποία τους εύχομαι να είναι παντοτινή!!!


Να είστε όλοι καλά!!!

40 σχόλια :

  1. Πολύ ξεχωριστό δώρο και πολύ όμορφη εκτέλεση! Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δημητρα !!!
      Χαιρομαι που σου αρεσε!!!
      Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα και πρωτότυπα!!!!! Πολλά μπράβο Φωτεινή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Ειρηνη μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! :*

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα Φωτεινή μου!!!Καί πρωτότυπα σάν ιδέα!!Νά ζήσει τό ζευγάρι!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλη μου σ' ευχαριστώ πολύ !!! Να εισαι καλά !!!
      Φιλακια!!! :***

      Διαγραφή
  4. Α, πολύ ωραίο !!!! Και η δουλειά σου και η ιδέα !!!
    Καλά στέφανα τώρα για το ζευγάρι !!
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι παρα πολύ που σου αρεσε Ρανια μου!!! Να εισαι καλα!!!
      Φιλιά πολλά !!! :*

      Διαγραφή
  5. These cadeaux are special and very beautiful. Great job!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα τα έκανες Φωτεινή μου , με ωραίο χρώμα και τέλεια ιδέα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου... Χαιρομαι τοσο που σου αρεσαν!!!
      Φιλακια πολλά και καλη δημιουργικη συνεχεια!!!

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφα που ειναι και τι υπεροχη ιδεα για αναμνηστεικο :)
    Μπραβο .
    Να ζησουν τα παιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! Να εισαι καλά !!! :) :*

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφη ιδέα, μα και η δουλειά σου υπέροχη!
    Μου αρέσει πολύ και το χρώμα!
    Να ζήσουν ευτυχισμένοι!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια!!! Χαιρομαι πολύ που σου αρεσε η δουλειά μου! σε φιλω!!!! :***

      Διαγραφή
  9. Να ζησει το ζευγάρι! Πολύ ομορφη ιδέα τα καμβαδάκια. το μοβ με το γαλαζιο και το ασημι εδωσαν μια ρομαντική εικόνα. Πολλά μπράβο κορίτσια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Μαράκι μου!!! Να είσαι καλά!!!
      Κι εγώ ότι καλύτερο τους εύχομαι και σε μένα πάντα τέτοια!!! χαχα :D
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφοι οι καμβάδες και πολύ ωραίοι!
    Κάθε ευτυχία στο ζευγάρι!
    Καλή σου μέρα Φωτεινή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα ομορφα λογια σου!!! Χαιρομαι πολύ που σου αρεσαν!!! Φιλιάααααα!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα τα πινακάκια και πολύ ωραία ιδέα για δώρο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώωωω πολύ Ελενη μου!!!
      Φιλιά πολλά κι απο μενα!!!!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα Φωτεινή μου , αλλά δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα.
    Να ζήσει το ζευγάρι και η ώρα η καλή.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μελιτα μου σ' ευχαριστώ τοσο πολυ για τα καλα σου λογια...!!! Φιλακια πολλα κορίτσι μου! :***

      Διαγραφή
  13. Είναι πανέμορφα και γλυκά Φωτεινή μου! Μπράβο χρυσοχέρα μου, να είσαι πάντα καλά! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα ομορφα λογια σου!!! Να εισαι καλά!!!
      Φιλακιααα!!!!!

      Διαγραφή
  14. Είναι πολύ όμορφα Φωτεινή μου.. Μπράβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεονικη μουυυ σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!!!! :)))

      Διαγραφή
  15. Να ζήσουν τα παιδιά και εσύ να είσαι καλά να φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλά φιλη μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια !!! :) :*

      Διαγραφή
  16. Ωραία ως ιδέα, ακόμη καλύτερη η υλοποίηση !!! Γεια στα χέρια σου, Φωτεινή!!
    Να 'ναι πάντα χαρούμενα τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπιτα μου χαιρομαι πολύ που σου αρεσαν!!! Η γνωμη σου μετραει!!!
      Φιλακια!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Γλυκούλια τα πινακάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νομίζω δε θα μπορούσες να εμπνευστείς κάτι καλύτερο απ' αυτό Φωτεινή μου!!! Μπράβο, πολύ όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια !!!! Φιλακιαααα :***

      Διαγραφή
  19. Γειά σου αγαπημένη μου Φωτεινούλα!σέυχαριστώ καλή μου φίλη για τις επισκέψεις σου στο ιστολόγιό μου που είχα 4 μήνες κλειστό λόγω της περιπέτειας υγείας της μητέρας μου και το ενδιαφέρον σου!σου δίνω στίγμα ότι είμαι και πάλι στα δρώμενα,κάτι μου πάει καλύτερα και άνοιξα τον υπολογιστή μου που ήταν τόσο καιρό κλειστός!!είμαι λοιπόν και πάλι εδώ στους μοκρούς σου χειροποίητους θησαυρούς και στο ταλέντο σου και γενικότερα πάλι πίσω στην μπλογκογειτονίτσα μας!!ονειρεμένη αυτή σου η ανάρτηση-δεν προλαβαίνω σήμερα να δω ότι έχασα γιατί επισκέπτομαι σιγά σιγά όλους τους φίλους-οπότε θα τα δω κάποια στιγμή όσα μικρά σου θαυματάκια έχασα!σου στέλνω την αγάπη μου και πάρα πολλά φιλάκια!να περνάς καλά το καλοκαιράκι Φωτεινούλα μου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως μας ξανάρθες Καιτούλα μου!!! Ευχομαι καλή αναρρωση στη μαμά σου!!! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ που περασες και για τα ομορφα λογια σου!!! Να εχεις ενα υπεροχο καλοκαίρι !!! Φιλακια πολλά !!!

      Διαγραφή
  20. Θαύμασα για άλλη μια φορά τα πινακάκια σου Φωτεινή μου!!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για την επισκεψη γλυκιά μου!!!!! Φιλακια!!!!! :*****

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips