Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ace of spades!!!

Καλησπέρα σας!!!

Να με και πάλι! Τι θα λέγατε να σας δείξω τις τελευταίες δημιουργίες μου?

Μία από τις αγαπημένες μου τεχνικές για την κατασκευή χειροποίητων κοσμημάτων είναι η ψυχρή υάλωση με υγρό γυαλί... Της έχω αδυναμία, γιατί μας επιτρέπει να φοράμε τις αγαπημένες μας εικόνες ως κόσμημα, χωρίς αυτές να φθείρονται από τον χρόνο! Και χαίρομαι, γιατί τα κοσμήματα αυτά τα αγαπήσατε κι εσείς μαζί μου!!!

Τα σκουλαρίκια-τραπουλόχαρτα με τον άσσο μπαστούνι φτιάχτηκαν για την Ζ. Μέσω e-mail με πληροφόρησε ότι της άρεσαν πολύ! Καλοφόρετα λοιπόν!!! :)


"Ace of spades"



21 σχόλια :

  1. Καλοφόρετα τη φίλη σου! Καλό σου βράδυ γλυκιά Φωτεινή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρία μου!!! Να είσαι καλά φίλη μου!!!!!!!
      Φιλάκιααααααα :***

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα! Ερώτηση πρωτάρας: όταν ρίχνεις το υγρό γυαλί στη βάση, δε σου χύνεται απ' έξω, δεν πάει από κάτω; Η βάση σου είναι φτιαχτή ή αγοραστή; Αν θες, διαφώτισέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!!!
      Λοιπόν... Οταν το υγρό γυαλί είναι στις σωστές αναλογίες, δεν "τρέχει"... Μου έχει τύχει αρκετές φορές να καταστρέψω κάτι επειδή χυνόταν το υγρό γυαλί... :P
      Η βάση μου είναι φτιαχτή, την προσάρμοσα ώστε να είναι σαν τραπουλόχαρτο!!!
      Χαίρομαι που ρωτάς!!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου Φωτεινή μου μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!!!!! :)
      Φιλάκια!!!! :*

      Διαγραφή
  4. Τελεια ειναι! Μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω πολυ Μαρια!!!!!! Χαιρομαι πολυ που σου άρεσαν!!!!!!! :)
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα μα δεν είναι δύσκολη η Υάλωση; λίγο μπελαλίδικη τη βρήκα ..καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα μα δεν είναι δύσκολη η Υάλωση; λίγο μπελαλίδικη τη βρήκα ..καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αχτιδούλα μου!!!
      Δεν είναι τόσο δύσκολη, καθαρά θέμα εξοικείωσης θα έλεγα!!! :)
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!! :*

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα και καλοδουλεμένα, Φωτεινή μου! Με γεια της!
    Και υπέροχη επιλογή τραγουδιού!! ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! :)
      Είσαι ροκάκι εσύ παιδί μου, τέλος!!!
      Φιλάκια πολλάαααα :*

      Διαγραφή
  8. Και άσσος και μπαστούνι!!!!! Πρωτότυπα τα σκουλαρίκια που έφτιαξες, Φωτεινή!!
    Και ωραία η μουσική επένδυση!!
    Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλυτερο φυλλο Πεπίτα μου!!!! :)
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν...
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!! :***

      Διαγραφή
  9. Earrings very very original!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα τά σκουλαρίκια, καί πολύ πρωτότυπο τό θέμα πού διάλεξες Φωτεινούλα μου!!Τό υγρό γυαλί είναι ένα υπέροχο υλικό,πού ακόμα δέν έχω δοκιμάσει στό decoupage!Φοβερή η μουσική σου επιλογη!!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιμίκα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! :)
      Να το δοκιμάσεις κι εσύ... :)
      Φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ που με ενημέρωσες ότι υπάρχει........ψυχρή υάλωση με υγρό γυαλί!
    Θα μου πείς,εσύ xristin δεν ξέρεις ότι υπάρχει σταυροβελονιά η ψυχρή υάλωση σε μάρανε!
    Ανεξάρτητα από τις γνώσεις της xristin για την υάλωση τα σκουλαρίκια είναι πρωτότυπα και πανέμορφα!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... Χριστιν εισαι θεααα!!!
      Σ' ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια φιλη μου!!! Φιλιααα!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips