Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!
Σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Αυτές οι άγιες μέρες ας φέρουν υγεία, αγάπη και ειρήνη σε όλους, κάνοντάς μας καλύτερους ανθρώπους!!!




Για αυτές τις γιορτινές μέρες, που μαζευόμαστε όλοι γύρω από το οικογενειακό τραπέζι, μου ζήτησε η φίλη μου Ε. να της ετοιμάσω ένα κομψό, ιδιαίτερο κολιέ... Μαύρα κρυσταλλάκια swarovski λάμπουν σκορπισμένα σε διπλή ασημί ντίζα... Το μαύρο χρώμα δεν είναι πάντα τόσο σκοτεινό όσο νομίζουμε... Έχει κι αυτό τον δικό του τρόπο να  λάμπει!


"Jet black glow" ~ κοντό κολιέ με μαύρα κρυσταλλάκια swarovski σε διπλή ντίζα!


Φίλοι μου, να είστε καλά!!! Παρέα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και φυσικά με υγεία, να υποδεχθείτε τη νέα χρονιά που έρχεται!!!
Τα φιλιά μου!!!

11 σχόλια :

  1. Ανώνυμος29/12/13 21:09

    Πολύ όμορφο και κομψό το κολιεδάκι σου Φωτεινή μου!!
    Το μαύρο είναι κι επίσημο κι ευκολοσυνδύαστο εξάλλου!!
    Θα το χαρεί πολύ!!
    Καλές γιορτές να χεις!!
    Χρόνια πολλά με υγεία, χαμόγελα και δημιουργία!!!
    Ευτυχισμένο το 2014!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερή η φίλη που ένα τέτοιο κόσμημα θα βρίσκεται στο λαιμουδάκι της!!!
    Χρόνια πολλά, Φωτεινούλα!!
    Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Φωτεινή μου!!!
    Πολύ όμορφο το κολιεδάκι που ετοίμασες για τη φίλη σου!!
    Εύχομαι ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!! Η καινούρια χρονιά, να είναι ευλογημένη, γεμάτη υγεία αγάπη και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και λαμπερό κόσμημα!
    Χρόνια πολά Φωτεινούλα μου, να περνάτε καλά και με το καλό να υποδεχτείτε το νέο χρόνο!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφο!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά,με υγεία και χαρά!
    Πολύ όμορφο και σικάτο το κολιεδάκι που ετοίμασες!
    Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία...ωραίο το κολιέ σου αν και δεν μου αρέσει το μαύρο χρώμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και σε εσένα Φωτεινούλα μου! να έχεις μια καταπληκτική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Your necklace is very elegant and beautiful. HAPPY NEW YEAR!!!!! Rich of health and love
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά, Φωτεινούλα! Με υγεία, χαρά, ευτυχία και αγάπη να γεμίζουν το σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευτυχία. Να δημιουργεις και χαμογελάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips