Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

"Colour Mix Skulls" Part 2...

Γεια σας φίλοι και φίλες μου!!!

Έχουμε να τα πούμε πολλές μέρες, όμως ο χρόνος περνάει κι εγώ τρέχω συνεχώς ξοπίσω... Τουλάχιστον είμαι απαλλαγμένη πια από το ανελέητο πρωινό ξύπνημα στις 7 και κάτι! Πολλά ετοιμάζονται αυτές τις μέρες στο μικρό μου εργαστήρι... Εργαλεία και πινέλα, όλα έχουν πάρει φωτιά! Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας τα νεότερα κοσμήματα της σειράς "Colour Mix Skulls" με τις πολύχρωμες, παιχνιδιάρικες νεκροκεφαλές, που για πρώτη φορά είχα παρουσιάσει εδώ...  Τα χρώματα σε όλο τους το μεγαλείο!!!

"Purple In The Blunt"


"Green Mist" ~ κοντό κολιέ!

"Dream In Black & Turqoise" ~ κοντό κολιέ!

"The Dead King" ~ Μενταγιόν σε μαύρη αλυσίδα, νεκροκεφαλή με κορώνα!

"ColourMix & Long Chain" ~ μακρύ κολιέ!

Οι χρωματικοί συνδυασμοί είναι τόσοι πολλοί, που οι χάντρες δεν φτάνουν!!!

"Hippie Skull" ~ Μενταγιόν σε χοντρό μπεζ κορδόνι, νεκροκεφαλή με τριανταφυλλάκι!

"Think PinK" ~ κοντό κολιέ!


Σκουλαρίκια σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς, που ποζάρουν πάνω στα βιβλία μου... Χμμμ... Κάποια βαρέθηκε τη μελέτη και παίζει με τις φωτογραφίες!


Και αφού μιλάμε για χρώματα... Αυτή είναι η παλέτα μου, με τα αγαπημένα ακρυλικά και τα ετοιμοπόλεμα πινέλα... Τα αποτελέσματα προσεχώς! 



Καλό βράδυ σε όλους!!!

46 σχόλια :

  1. Καλή εβδομάδα Φωτεινή μου!! Πολύ ωραίες και μοντέρνες οι δημιουργίες σου και η φωτογραφία με την παλέτα σου τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Φωτεινή μπορεί τα βιβλία σου να έχουν όρια... αλλά η φαντασία σου δεν έχει όρια.... άσε τα ολοκληρώματα και ολοκλήρωσε τη νέα σου δημιουργία....
    Πρώτη φορά βλέπω τόσο γλυκούλες νεκροκεφαλές...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλήηηη... Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!!
      Γέλασα με το έξυπνο σχόλιό σου!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  3. Με ξετρέλαναν οι νεκροκεφαλές σου!!!
    Υπέροχες δημιουργίες όλες!!!
    Και ειδικά αυτή η φούξια με το στέμμα... Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!
    Καλή συνέχεια, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Γιάννα μου!!! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!!!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου!!!! :*

      Διαγραφή
  4. sweet skulls! Yπέροχες πραγματικά! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!!!

      Διαγραφή
  5. Τελεια ειναι ολα ! ! ! Φοραω συχνα κοσμηματα με νεκροκεφαλες, αλλα τοσο πρωτοτυπα και ξεχωριστα δεν εχω ξαναδει !
    Μπραβο, συνεχισε ετσι.
    Πολυ ωραιο και το τραγουδακι που επελεξες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Αλίκη!!!
      Δικιά μου είσαι κι εσύ!!!
      Θα χαρώ να τα λέμε!!!

      Διαγραφή
  6. Φωτεινούλα μου απίστευτες οι funkyνεκροκεφαλίτσες σου!!θα ξετρελάνουν κόσμο!!καταπληκτική η ιδέα σου!μπράβο σου κοπέλα μου!Καλή συνέχεια με τις δημιουργίες σου!Να μας εκπλήσεις έτσι όμορφα πάντα!!πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καίτη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου, με τιμούν!!!
      να είσαι καλά, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!! :*

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφα που είναι όλα, Φωτεινή!!! Πολύ μου αρέσει αυτή η σειρά κοσμημάτων! χιχι! Μπράβο σου!!!
    Τώρα.. αναρωτιέμαι τι θαύματα ετοιμάζεις με τα χρώματα και τα πινέλα!! Αναμένω!!!!
    Φιλάκια πολλάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν!!! :)
      Σύντομα θα δείτε τι ετοιμάζω...χιχι... Σε φιλώ!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσε η ετοιμοπόλεμη παλέτα σου (ξεκινώντας από το τέλος)!
    Ξαφνιάστηκα με τις νεκροκεφαλές! :)) Αρκετά μοντέρνα όλα ε;
    Καλή εβδομάδα να έχεις Φωτεινή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, να είσαι καλά!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! :)
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες δημιουργίες όλες!!!Πολύ μοντέρνες Φωτεινούλα μου!!!Μοναδικές!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Your jewellery is very fashion, colored and very original. Very well done!!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτές οι πολύχρωμες νεκροκεφαλές μου αρέσουν πολύ! Ομορφη η συλλογή σου, Φωτεινούλα!
    Να'σαι καλά! Φιλάκια ! Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!!! :)
      Φιλιά πολλά Πεπίτα μου!!!

      Διαγραφή
  12. Φωτεινή,πολύ νεανικά και μοντέρνα τα κοσμήματα που ετοίμασες! Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλάκια πολλά κι από μένα!!!!! :)

      Διαγραφή
  13. Καλά είσαι πολύ μπροστά Φωτεινούλα!!! Είσαι τόσο γλυκιά και συγχρόνως ροκαμπίλι με τις νεκροκεφαλές σου που με τρελαίνεις!!!! χα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει να σε τρελαίνω Δημητρούλα μου!!! χαχαχα :)))
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Να είσαι καλά κορίτσι μου... Σε φιλώ!!!!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχες και πολύ μοντέρνες οι δημιουργίες σου φωτεινή , υπέροχα χρώματα ειδικά το Hippie Skull είναι το κομμάτι με το χρώματα που λατρεύω για καλοκαίρι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν, σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Το hippie skull όντως είναι πολύ καλοκαιρινό!!! (Αρκεί να φοράς νεκροκεφαλές!)

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και σε υπέροχα χρώματα!Λάτρεψα και τη φωτο της παλέτας σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!
      Φιλάκια κι από μένα!!!!

      Διαγραφή
  16. Να σου πω την αλήθεια Φωτεινή μου, δεν είμαι και πολύ φαν των νεκροκεφαλών, είτε είναι live είτε σε κοσμήματα χαχαχα αλλά θεωρώ ότι η δουλειά σου είναι εξαιρετική. Η φίλη μου που κάθεται ακριβώς δίπλα μου με το που τα είδε ξετρελάθηκε και λάτρεψε ιδιαίτερα τα πρώτα σκουλαρίκια.
    Σου στέλνω τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχουν αυτό οι νεκροκεφαλές Μελίτα μου, ή θα σου αρέσουν πολύ, ή καθόλου... χαχα :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κοριτσάρα μου, φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  17. Φωτεινή όλα τα κοσμήματα είναι πολύ γλυκά αν και εχουν νεκροκεφαλές, πολύ ωραία χρώματα όλα ειδικά αυτό το green mist τέλειο, γειά στα χέρια σου, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη και σε καλωσορίζω στο "σπιτάκι" μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλιά πολλά!!!! :)

      Διαγραφή
  18. Φωτεινή σου έχω βραβειάκι,πέρασε όποτε μπορείς να το πάρεις. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική μου!!! Έρχομαι από το "σπιτάκι" σου!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  19. καλήμέρα Φωτεινή με αφορμή το βραβειάκι που σου έδωσε το κορδονέτο έμαθα για έσενα και ήρθα να σε γνωρίσω!!!
    καλές δημιουργίες να έχεις πάντα λατρέυω ροκ και ξεχώρισα την νεκροκεφαλή με τη κορώνα και το τριαντάφυλλο!!!
    καλή συνέχεια!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω στο blog μου Μαρία μου... Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου!!! :)
      Καλή συνέχεια και σε σένα, φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Φωτεινούλα μου, ό,τι φτιάχνεις είναι όμορφο! Αναρωτιέμαι τι να ζωγραφίζεις...
    Σου έχω βραβείο, πέρασε από εμένα να το παραλάβεις.
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια, να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, για τα όμορφα λόγια σου και το βραβειάκι!!!!!!
      Θα περάσω από το "σπιτάκι" σου!!!
      Κι εσύ να περνάς πολύ όμορφα, φιλάκια πολλά!!!! :*

      Διαγραφή
  21. Γεια σου Φωτεινή μου και καλώς σε βρήκα! Τι όμορφα είναι όλα τα κοσμήματα σου! Μου αρέσουν πολύ οι νεκροκεφαλές! Αυτή η hippie skull είναι φοβερή! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις και τώρα θα τα λέμε συχνά! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο xxxxx :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Βασιλική μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου!!!
      Θα σε επισκεφτώ και εγώ και θα τα λέμε!!!!!! :)
      Φιλάκια πολλά κι από μένα, καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  22. τέλειες οι νεκροκεφαλές,και όλα τα υπόλοιπα Φωτεινή.Εύγε και πάλι-))))
    Αλλά και η παρουσίασή σου είναι απίστευτα όμορφη.
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου! Να είσαι καλά!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα!Πέρασα να σου πω οτι έχω ακόμα εναν διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    φιλάκια πολλά και να περνάς τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου, θα περάσω να δω!!!
      Να είσαι καλά!!! Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips