Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Γοργόνες και... πειρατές!!!

Σαν σήμερα πριν 8 χρόνια, ήρθε στον κόσμο ο μικρός μου θησαυρός, που ομόρφυνε τη ζωή μου όσο δεν το φανταζόμουν. Κοριτσάκι μου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Όλα τα καλά του κόσμου σου εύχομαι... Πάντα να είσαι γερή, ευτυχισμένη και καλότυχη στη ζωή σου!!! 


Το πάρτι γενεθλίων για το μικρό μου καρκινάκι ήταν φυσικά σε καλοκαιρινή διάθεση... Το θέμα που επιλέξαμε, γοργόνες και πειρατές... 

Ζωγράφισα, λοιπόν, μικρά πινακάκια 10x10 εκατοστών τα οποία θα δίνονταν ως αναμνηστικά δωράκια στους μικρούς μας καλεσμένους. Γοργόνες για τα κορίτσια και πειρατές για τα αγόρια! Σε κάθε πινακάκι γράφτηκαν τα ονόματα για κάθε παιδί!






Στο τέλος, οι γοργόνες και οι πειρατές συσκευάστηκαν παρέα με γλυκές λιχουδιές και μπαλόνια!

Καλό βράδυ!!! Να είστε όλοι καλά!!!

30 σχόλια :

  1. Φωτεινή μου, να τη χαίρεσαι την πριγκίπισσα σου!!! Να είναι καλότυχο, ευλογημένο και ευτυχισμένο στη ζωή του το κοριτσάκι σου!!!!
    Τι όμορφο πάρτι που της ετοίμασες!!!! Θα το θυμάται και η ίδια και οι φίλοι της για πάντα!!! Μπράβο σου Φωτεινή μου!!! Η ιδέα σου πρωτότυπη και πανέμορφη!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου!!!
    Να μου φιλήσεις την πριγκίπισσα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την χαίρεστε την μικρή σας και εύχομαι στην ζωή της να είναι πάντα χαρούμενη και χαμογελαστή!! Τα πινακάκια πολύ όμορφα , μπράβο μανούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά για την μικρή σου! Φωτεινή πολύ όμορφα τα δωράκια! ;)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά!!!!να ζήσει το αγγελουδάκι σου, του εύχομαι όλα τα καλά του κόσμου!!!
    Χρυσοχέρα είσαι Φωτεινή μου,μπράβο απίθανα τα καδράκια!!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φωτεινούλα μου να χαιρεσαι το κοριτσάκι σου! να ναι παντα γερη και καλοτυχη και να την καμαρωνεις! για τα καδρακια σου τι να πω! ειναι υπεροχα και φτιαγμενα με τοση αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τη χαίρεσαι τη μικρούλα σου σαν τα ψηλά βουνά! Να'ναι πάντα γερή, δυνατή, χαρουμενη, πολυ ευτυχισμένη και με πολλή αγάπη!! Οι δημιουργίες σου πανέμορφες! Σίγουρα θα τα χαρούν τα καμβαδάκια οι μικροί προσκεκλημένοι σας, Φωτεινή μου!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος30/6/13 22:52

    Φωτεινή μου να χαίρεσαι τον θησαυρό της καρδιάς σου!!! Πολύχρονη και τυχερή να είναι!!
    Φαντάζομαι θα το ευχαριστήθηκαν το πάρτυ με την τουρτίτσα και τα δωράκια τους!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φωτεινούλα μου!!!
    Να την χαίρεστε τη μικρή γοργονίτσα!!!
    Να είναι γερή, υγιής και η ζωή της να είναι γεμάτη γέλια και χαρές!!!
    Τί όμορφα που είναι αυτά που έφτιαξες για τα παιδάκια!!!
    Θα ξετρελάθηκαν όλοι!!!
    Και η τούρτα... ΑΨΟΓΗ!!!
    ;-)
    Φιλάκια αμέτρητα, γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φωτεινή μου γλυκιά να χαίρεσαι την γοργόνα σου , να είναι τυχερό και γερό το κοριτσάκι σου που συνέχεια θα ομορφαίνει τη ζωή σου καρδιά μου .
    Συγκινήθηκα απίστευτα με τα δωράκια των παιδιών ,σπουδαία δουλειά
    Πολλά φιλάκια
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Happy birthday to your princess!!! The cake is fantastic and the cadeux are marvellous.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκιά μου Φωτεινή να την χαίρεσαι!!! Εύχομαι να είναι πάντα χαμογελαστή με υγεία πάνω απ'όλα :)
    Όσο για τα καδράκια είναι πραγματικά υπέροχα..
    Σε φιλώ γλυκά
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα χιλιάσει η πριγκηποπούλα σου! Να τη χαίρεσαι!
    Χθες κάναμε κι εμείς τα γενέθλια του μικρού που τα έχει την Τρίτη!
    Τα δωράκια υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φωτεινή μου, καλό μήνα! Να χαίρεσαι το αγγελούδι σου και να το καμαρώνεις να προοδεύει, γερό και χαρούμενο!
    Υπέροχα όλα όσα της ετοίμασες και είμαι σίγουρη πως οι φίλοι της θα ενθουσιάστηκαν.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να την χαίρεσαι, να τα εκατοστήσει και να είναι πάντα γερή, δυνατή και καλότυχη !!
    Τα δωράκια πανέμορφα !!
    Καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! Πολύ ωραία τα δωράκια για τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι λες τώρα! Τι κάθισες κι έκανες! Υποκλίνομαι, για την ιδέα, την υπομονή , την κούραση!

    Να χαίρεσαι το καρκινάκι σου, ευαίσθητο πλάσμα αλλά με την πιο τρυφερή καρδιά!
    Και με το δικό σου ταλέντο για παράδειγμα να είσαι σίγουρη...θα σε ξεπεράσει!
    Τα φιλιά μου!

    Χρόνια της πολλά!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή Φωτεινή να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! Χρόνια της πολλά με κάθε ευτυχία στη ζωή της! Τα δωράκια φανταστικά! Πολύ πρωτότυπη και έξυπνη ιδέα! Μπράβο! Καλό μήνα και καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα!!!! Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!!! Να είναι πάντα γερή, να ονειρεύεται και να είναι ευτυχισμένη!!!! Τα δωράκια που έφτιαξες είναι απίθανα!!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τη χαίρεσαι,γλυκιά μου!!!Πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!!Όσο για τα δωράκια σου,πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να την χαίρεσαι την μικρούλα σου, γλυκιά μου!πάντα γερή και ευτυχισμένη!!Τα δωράκια πανέμορφα!!!καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φωτεινή,να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου,να'ναι γερή και καλότυχη! Πολύ ωραία και πρωτότυπη ιδέα τα πινακάκια που ετοίμασες για τα παιδάκια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πο πο πολυ δουλεια αλλα χαλαλι της ! Να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φωτεινή μου, χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα στην μικρούλα εορτάζουσα, αλλά φυσικά και στον μικρούλη σου!!!
    Να τα χαίρεσαι, να εμπνέεσαι από αυτά και να δημιουργείς... κι εκείνα, με τη σειρά τους, να εμπνέονται από την ταλαντούχα μανούλα τους!

    Θαυμάσια τα δωράκια που ετοίμασες, οι μικροί σας φίλοι θα πρέπει να έμειναν καταενθουσιασμένοι!!!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***
    Να τη χαιρεσαι τη μικρη σου να εχει υγεια και ευτυχια στη ζωη της!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΄Καλό μήνα...να την χαίρεσαι, όπως επιθυμείς να την δεις, αγάπη,υγεία,ευτυχία
    πολύ ωραία τα δωράκια σου και η τούρτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να την χαίρεσαι!! να ζήσει σαν τα ψηλά βουνα! τι ομορφα όλα οσα έφτιαξες!!! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος4/7/13 00:51

    Xρονια της πολλα γλυκια μου..να τη χαίρεσαι! Να ειναι τυχερή κι ευλογημενη στη ζωή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φίλοι και φίλες μου, σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για τις τόσο όμορφες ευχές σας!!!! :) ♥
    Να είστε όλοι καλά, με υγεία και αγάπη!!!!!!!!!!!!
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φωτεινή μου να σου ζήσει η κορούλα σου!!Πολύχρονη γερή κι ευτυχισμένη,,Λίγα αργά μεν,πρόλαβα δε να μη κλείσει κι ο μήνας!!!φιλάκια άπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να την χαίρεσαι. Να είανι χαρουμενη και ευτυχισμένη στην ζωή της. Τα δωράκια που ετοιμασες ηταν πανέμορφα.Καταπληκτική ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips