Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Κοράλλια και μαργαριτάρια...

Καλό μήνα να έχουμε!!! Και... καλό καλοκαίρι!!!

Αν και επίσημα έχουμε πλέον καλοκαίρι, εγώ εδώ πάνω στα ορεινά κρυώνω! Γι' αυτό είπα να καλοπιάσω το πεισματάρικο καλοκαιράκι, για να μας τιμήσει επιτέλους με την παρουσία του! :)

Έχω ετοιμάσει μερικά ακόμη καλοκαιρινά κοσμήματα, αυτή τη φορά με κοράλλια και μαργαριτάρια (και θησαυρούς ναυαγισμένων πλοίων...) και φυσικά θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας...

Βραχιόλι με επίχρυσα charms, κρυσταλλάκια και φυσικό ροζ κοράλλι!

Βραχιόλι με φυσικό λευκό και ροζ κοράλλι!
Σετ κολιέ και βραχιόλι με διπλή σειρά από καλλιεργημένα μαργαριτάρια και διακοσμητικό κούμπωμα...


Επίχρυσα σταυρουδάκια σε ντίζα...
Αριστερά με κρυσταλλάκια Swarovski και καλλιεργημένα μαργαριτάρια,
δεξιά με κρυσταλλάκια Swarovski και γυάλινες χαντρούλες!

¸.♪♫•*'¨'*•¸.♪♫•*'¨'*•¸.♪♫•*'¨'*•


Να είστε όλοι καλά!!! Φιλιά!!!

42 σχόλια :

  1. Πανέμορφα και πάλι, Φωτεινούλα μου! "Οι θησαυροί των ναυαγισμένων πλοίων" σου με ταξίδεψαν...
    Υπομονή για τον καιρό, το καλοκαιράκι έρχεται και ποιος μας πιάνει μετά!!!
    Πολλά φιλιά, καλό μήνα και χαρούμενο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για τα καλά σου λόγια!!!
      Ε ναι... ζεσταίνει όσο πάει! Φιλιά πολλά!!! :*

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και κυρίως καλοκαιρινά! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αναστασία μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. Μοσχομύρισε καλοκαιράκι μέσα από τις δημιουργίες σου!!!
    Καλό μήνα, κούκλα μου!!!
    Αμέτρητα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφτασεεεε το καλοκαιράκι... Να είσαι καλά Γιάννα μου!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα κοσμήματα σου Φωτεινή μου, με καλοκαιρινό αέρα ! Καλό μήνα ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανθή μου... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλιάαα!!!

      Διαγραφή
  5. πανέμορφα καλοκαιρινά κοσμήματα. Καλό μήνα!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!!!! Να είσαι καλά!!!
      Φιλιά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχοι οι θησαυροί σου Φωτεινή μου, λάτρεψα το πρώτο πολύ!
    Σήμερα έκανα ένα παρόμοιο δώρο στην κολλητή μου! χεχε Μόνο που εκείνο δεν ήταν χειροποίητο! :)))
    Καλό καλοκαίρι γλυκιά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Αριστέα μου!!! Αγαπώ κι εγώ πολύ τα βραχιολάκια με charms!!! :)
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ..ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ..ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΚΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ, ΟΥΦΦ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι?? Τότε να σας έρθω μια βόλτα καλέ!!! :D
      Φιλιά πολλά Δελφινάκι μου!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφοι οι καλοκαιρινοί σου θησαυροί, Φωτεινή μου!
    Καλό μήνα και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν Πεπίτα μου!!!
      Να είσαι καλα!!! Φιλιά!!! :*

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Φωτεινούλα μου!!Καλό μήνα καί καλό καλοκαίρι!!!Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!Η μία καλύτερη από τήν άλλη!!!Μού αρέσουν πολύ τά κοράλια στά κοσμήματα,αλλά καί τό σετάκι μέ τά μαργαριτάρια είναι ΣΟΥΠΈΡ!!
    Καλή Κυριακή!!!(ωραίο τραγούδι!!!!)Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλη μου!!!
      Χαίρομαι πολύ που που σου άρεσαν!!! :)
      Ωραία η Joplin??? Φιλάκια!!! :*

      Διαγραφή
  10. καλημέρα Φωτεινή!!!Και καλό μήνα-))
    Αριστουργημα όλα ,δεν έχω λόγια-))Εξτρα πόντους το πρώτο-))
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια
    Ρίξε μια ματιά εδώ,όπου είναι όλη η παρέα(δεν τελείωσα ακόμα)
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!
      Χάρηκα πολύ που με συμπεριέλαβες στο pinterest, τι ωραία που συγκέντρωσες όλη την παρέα!!! :)
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!! :*

      Διαγραφή
  11. Φωτεινούλα.. άψογα!! καλό σου μήνα!! καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου... Να είσαι καλά και να ευχαριστηθείς το καλοκαιράκι!!! :)

      Διαγραφή
  12. Φωτεινή μου κι εδώ κρυώνουμε! Το καλοκαίρι μας μπήκε με πολλή ψυχρα.
    Πολύ όμορφα τα έργα σου, τα κοράλια και τα μαργαριταράκια,όπως και να το κάνουμε, ταιριάζουν πολύ με την πιο όμορφη εποχή του χρόνου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς εκεί Νίκη μου, μάλλον περισσότερο θα κρυώνετε!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κοσμηματάκια μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  13. Oh ...very beautiful!!! Your new jewellery is just gorgeous...i love the pearls!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ που είναι αυτά τα ορεινά να έρθω και εγώ να εμπνευστώ????Εαν είναι να δημιουργείς όμορφα κοσμήματα μείνει εκεί που είσαι και πες μου πού, να έρθω κι εγώ! Φιλιά και σε ευχαριστώ για το σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρθεις Γιάννα μου, σε περιμένω στα Γρεβενά, να εμπνευστούμε παρέα!!!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σε φιλώ!!! :*

      Διαγραφή
  15. Πάρα πολύ όμορφα!!!Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου... Να είσαι καλά!!! :)
      Φιλιά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  16. Όλα υπέροχα!!!!Τα τίμησα δεόντως, τα ανέβασα στο pinterest (http://pinterest.com/vbgeorgia/),θα τα βρεις στο board:Pearls.Φιλιά και πάντα ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο και για την κίνησή σου!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Γεωργία μου!!! :)
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα τα κοσμήματά σου για άλλη μια φορά Φωτεινή μου. Μυρίζουν καλοκαιράκι. Ειδικά το πρώτο, μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Φιλιά πολλά καλή μου ηλ. φίλη.
    Το τραγούδι που επέλεξες είναι πολύ ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου γλυκιά, χαίρομαι που σου άρεσαν δημιουργίες και τραγούδι... :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Εμένα μου αρέσει αυτό το ανέλπιστο δώρο που μας έκανε το καλοκαίρι..όπως μου αρέσουν και οι δημιουργίες σου...
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση ξέρει τι κάνει Μαρία μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  19. Ερχεται το καλοκαιρακι Φωτεινη μου, κανε λιγο υπομονη, μας παιδευει λιγο φετος. Μεχρι τοτε η καλοκαιρινη αυρα των κοσμηματων σου ειναι οτι καλυτερο!!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι θα ξέρει αυτό και μας άργησε φέτος! :)
      Σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο Μίκα μου!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!! :*

      Διαγραφή
  20. Τέλειοι συδιασμοί και χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!! :)

      Διαγραφή
  21. Είναι πάρα μα πάρα πολύ ωραία Φωτεινή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips