Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Μεταμορφώνοντας τα κλασικά κοσμήματα...

Καλησπέραααα!!!!! Να με και πάλι!!! :)


Σας ευχαριστώ όλους πολύ-πολύ για τις όμορφες ευχές για τη γιορτή μου!!! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!!! Και του χρόνου με υγεία!!!


Κατόπιν εορτής θα σας δείξω τα κλασικά χρυσά και ασημένια κοσμήματα που μου εμπιστευθήκατε για να τα κάνω πιο μοντέρνα... Τα μεταμόρφωσα λοιπόν εντελώς, αντικαθιστώντας την αλυσίδα με ατσαλόσυρμα (ντίζα) και χαντρούλες...


Το χρυσό κλειδάκι κρεμάστηκε σε ντίζα, με γυάλινες χαντρούλες και μαργαριτάρια...

Το χρυσό κουνελάκι Playboy έγινε βραχιολάκι με γυάλινες χάντρες και πέρλες Swarovski...

Να κι ένα σετ κολιέ-βραχιόλι με χρυσά κρεμαστά και μικρές πέρλες Swarovski...

Δεν λείπουν όμως ούτε τα σταυρουδάκια...

Το χρυσό κρεμάστηκε σε ντίζα, παρέα με δύο μαργαριτάρια...

...ενώ το ασημένιο βγήκε από την κομμένη αλυσίδα του και έγινε κολιέ μαζί με τα μαύρα κρυσταλλάκια Swarovski!!!

Συνδυάστε κι εσείς άφοβα το παλιό με το καινούριο, το κλασικό με το μοντέρνο!!! Τα παλιά κοσμήματα μπορούν έτσι να φορεθούν ξανά!!!

40 σχόλια :

  1. Φωτεινή μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι τη γιορτή σου αν και λίγο καθυστερημένα...καλή χρονιά με υγεία αγάπη και πολλές δημιουργίες!!!!Τα κοσμηματάκια τέλεια είναι όλα πολύ όμορφα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου!!! Καλή χρονιά και σε σένα, με υγεία, αγάπη και όοοτι άλλο ποθείς!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Δημιούργησες θαύματα πάλι! Δεν ξέρω πώς ήταν πριν, αλλά τώρα είναι απίθανα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν απλά κρεμαστά σε αλυσίδες Έλλη μου... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το "τώρα"!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Xρόνια πολλά Φωτεινούλα,πολύχρονη!!Πανέμορφα έγιναν όλα!!Τέλεια μεταμόρφωση !!Ωραία καί τά υλικά πού τούς πρόσθεσες!!!!Μπράβο !!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιμίκα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!! :)
      Να είσαι καλά... Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που έγιναν!!Μπράβο,Φωτεινούλα!!
    Χρόνια πολλά!Πολύχρονη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Τριανταφυλλάκι...για τις ευχές...
      και για τα ενθαρρυντικά λόγια!!!! Να είσαι καλά!!!!
      Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  5. Your necklaces are gorgeous. I like everything, especially the ones with the classic pearls and the black pearls. Thank you for yuour sweet words!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Alessandra, you're always welcome!!! I'm glad you like my creations!!!! Thank you so much!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα.. Μου άρεσαν απίστευτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου για το ενθαρρυντικό σχόλιο...να είσαι καλά!!!!!!! :)

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος9/1/13 14:41

    Χρόνια σου πολλά Φωτεινή μου!!Πολύ όμορφα και μοντέρνα τα κοσμήματά σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!!!!! Να είσαι καλά!!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! :)

      Διαγραφή
  8. ωω μου διέφυγε η γιορτή σου.Χρόνια Πολλά αν και αργοπορημένα. Ευτυχία και υγεία και αγάπη και ότι επιθυμείς..Ωραία τα κοσμήματα σου. Το δεύτερο που έχει και το αγαπημένο μου χρώμα λιλά, το ξεχώρισα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει καλή μου, σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! Και σε σένα ότι επιθυμείς!!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! Ναι, σε έχω μάθει!!!! Οι μωβ αποχρώσεις είναι οι αδυναμία σου!!!! ;)

      Διαγραφή
  9. Φωτεινή μου χρονια πολλά για τη γιορτή σου και καλή χρονιά να έχεις με πολλές πολλές δημιουργίες!
    Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου και κομψά!
    Μολις συνειδητοποίησα ότι δεν είχα γραφτεί στους αναγνώστες σου, τελος πάντων, το έκανα τωρα μαζι με μια βολτα στις προσφατες δημιουργίες σου!
    Να είσαι καλά, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Να είσαι καλά!!!! Χαίρομαι πολύ που θα σε έχω στο παρεάκι!!!!

      Διαγραφή
  10. πολύ όμορφα Φωτεινή μου, μου αρέσει πολύ το δεύτερο και το τελευταίο!!! Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου, ότι επιθυμείς εύχομαι! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν γλυκιά μου!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!! Ο,τι καλύτερο και σε σένα!!! ♥

      Διαγραφή
  11. Φωτεινή συμφωνώ κι εγώ ότι μπορούμε να συνδυάσουμε το παλιό με το καινούριο αρκεί να βρούμε τον τρόπο.Κι εσύ βλέπω ότι τον έχεις βρει! Η ανανέωση των κοσμημάτων τέλεια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι κρίμα τα παλιά κοσμήματα να μένουν κλεισμένα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια καλή μου!!!! Με ενθαρρύνουν απίστευτα!!!! :)

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος10/1/13 16:19

    Καλησπέρα Φωτεινή μου, υπέροχες όπως πάντα οι δημιουργίες σου οι οποίες πάντα διαχέονται από το δικό σου ιδιαίτερο και καλόγουστο προσωπικό στυλ. Καλή χρονιά και από εδώ σου εύχομαι , με ημέρες γεμάτες υγεία , χαμόγελα , φαντασία και δημιουργία.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά γλυκιά μου Μελίτα!!!! Ο,τι καλύτερο σου εύχομαι!!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν, σ'ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο, μπράβο, μπράβοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αμαν Φωτεινουλα σε ξεχασα!!! Το ομολογω!!! Συγχωρα με την ξεχασιαρα!!! Χρονια σου πολλα γλυκουλα μου!!! Να εισαι παντα γλυκια, ταλαντουχα, δημιουργικη και ευτυχισμενη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει καλή μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!! Είναι τόσο γλυκές οι ευχές σου!!! Ο,τι καλύτερο και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  15. Φωτεινούλα μας, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ για την γιορτή σου !!!!
    Και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με Υγεία και Αγάπη !
    Οι δημιουργίες σου έχουν μεράκι και πάντα χαίρομαι να τις βλέπω ! Να είσαι πάντα γερή και γεμάτη έμπνευση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου για τις όμορφες ευχές!!!!! Την ίδια στιγμή ευχηθήκαμε η μία στην άλλη...χιχι... :)
      Ο,τι ποθείς να πραγματοποιηθεί!!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου!!! :)

      Διαγραφή
  16. Α! Εσύ είσαι χρυσοχέρα!
    Χαίρομαι που ήρθα από τα μέρη σου !
    Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αριστέα μου!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! :)
      Θα τα λέμε λοιπόν!!!!
      Καλό Σ/Κ και σε σένα, να περάσεις πολύ όμορφα!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Φωτεινή μου!!!
    Άμα ο άνθρωπος έχει φαντασία και καλό γούστο, αυτά είναι τα αποτελέσματα!!! Πάρα πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου, καλοφόρετα να είναι!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ροδούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Καλή δημιουργική συνέχεια, γλυκιά μου και καλό Σ/Κ!!!! :)

      Διαγραφή
  18. Φωτεινή είσαι μια από τις τυχερές του giveaway μου. Στείλε μου να στοιχεία σου στο mail μου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τέλεια Μαρία μου.... σ'ευχαριστώωωω!!!! Χάρηκα πάρα πολύ!!!! :D
      Σου στλελνω mail... Να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  19. Χαίρομαι που ήρθα απ΄ τη δημιουργική γειτονιά σου!
    Υπέροχες οι κατασκευές σου!Λένε ότι το να δημιουργείς είναι σα να ζεις δυο φορές!Δεν είμαι της δημιουργίας, οπότε δεν ξέρω!χιχιχι!
    Χαρούμενο βράδυ να περάσεις καλή μου και να ΄σαι πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά!:)))
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες απ' τα μέρη μου Σοφία!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Σίγουρα το να κάνεις αυτό που σε γεμίζει είναι πολύ σημαντικό!!! :)

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips