Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Σκουλαρικάκια για μικρές κυρίες!!!

Σήμερα θα σας δείξω τα παιδικά σκουλαρικάκια που έφτιαξα εμπνευσμένη από την κόρη μου και τις ανιψιές μου... Χρησιμοποίησα επίχρυσα καρφωτά σκουλαρίκια για την αποφυγή ενοχλήσεων και αρκετά ελαφρά κρεμαστά... Τώρα ετοιμάζω τη δεύτερη παρτίδα γιατί αυτά εξαντλήθηκαν!!! Πώς σας φαίνονται???

επίχρυσα σκουλαρικάκια με μεταλλικές πεταλουδίτσες!

επίχρυσα σκουλαρικάκια με χρωματιστά φιλντισένια αστεράκια!

επίχρυσα σκουλαρικάκια με κερασάκια από murano!

επίχρυσα σκουλαρικάκια με κοριτσάκια και αρκουδάκια από χαουλίτη!

3 σχόλια :

  1. φανταστικα ειναι!
    ιδιως οι πεταλουδιτσες ειναι ονειρικες!! εγω παντως δεν σου κρυβω οτι θα τις ηθελα για μενα, όχι για την κορη μου αχαχααχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τζα! ξαναρθα! για να σου πω να ρθεις απο τα μερη μου να παραλαβεις το βραβειο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταλιμπανούλα μου σ'ευχαριστώ για τα όμορφα κι ενθαρρυντικά λόγια σου!!! Φόρεσε ό,τι σου αρέσει και σ'εκφράζει... ;)
      Το βραβείο σου με τιμά!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :D

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips