Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Mικρά oνoμαστικά πινακάκια από καμβά!!!

Έφτασαν κι άλλα!!! :D
Πινακάκια από καμβά διαστάσεων 9x12 ή 10x10 εκ. ζωγραφισμένα με ακρυλικά χρώματα…



* Ιδανικά για μπομπονιέρες βάπτισης με το όνομα του μωρού!!!
* Ιδανικά για αναμνηστικά δωράκια σε παιδικό πάρτι, με τα ονόματα των μικρών καλεσμένων!!!
* Μπορούν να διακοσμηθούν με ανάγλυφα relief, glitter ή strass!!!
* Μπορούν να γίνουν σε όποια ποσότητα θέλετε!!!
* Επειδή είναι ζωγραφισμένα στο χέρι και όχι τυπωμένα, το κάθε πινακάκι είναι μοναδικό!!!



11 σχόλια :

  1. Είναι πολύ όμορφα. Μια φίλη έχει φτιάξει ολόκληρο τοίχο με τέτοια. Το τελευταίο είναι σαν την νεραιδούλα που χρησιμοποιείς στο δικό σου logo ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σίνα μου!!! Φαντάζομαι πως η φίλη σου έδωσε μεγάλη χαρά στα παιδιά!!!
      Το εικονάκι που χρησιμοποιώ στο προφίλ μου είναι από έναν άλλον παιδικό πίνακα που έφτιαξα!!! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δώρα μου, να είσαι καλά!!!! :)

      Διαγραφή
  3. Πολυ όμορφα , μπράβο σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχή ιδέα για δωράκια στο πάρτυ του γιου μου , θα αρχίσω την ζωγραφική απο τωρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώτα!!! Να κάνεις, θα το χαρούν τα πιτσιρίκια!!!
      Καλή επιτυχία, να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπερα εξακολουθεις να ζωγραφιζεις πινακακια μπορεις να μου πεις τιμη για το 10*10;Τα θελω για μπομπονιερα βαπτισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Βασιλική μου! Φυσικά και συνεχίζω... Επικοινώνησε μαζί μου στο: fotinikouz@gmail.com
      για τις λεπτομέρειες!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips