Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Πίνακες με λαδοπαστέλ

Τα λαδοπαστέλ ήταν για χρόνια το αγαπημένο μου μέσο, καθώς τα χρησιμοποιούσα στα μαθήματα με την καλή μου δασκάλα... εκείνη μου έδειξε πώς να τα "δουλεύω". Οι πίνακες που θα μοιραστώ μαζί σας είναι από εκείνη την εποχή, αλλά και πιο πρόσφατοι! (συγκεκριμένα απ'το 2004 ως το 2010)


Νεκρή Φύση Ι... διαστάσεις 50x70 εκ. 
Η νεκρή φύση ήταν και είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέματα,χωρίς ούτε εγώ η ίδια να ξέρω τον ακριβή λόγο...!


     
   Νεκρή Φύση ΙΙ, διαστάσεις 50x70εκ.



Κλεοπάτρα...η όμορφη βασίλισσα της Αιγύπτου με την πολυτάραχη ζωή και το άδοξο τέλος...
Σ'αυτόν τον  πίνακα, εκτός από λαδοπαστέλ χρησιμοποίησα και χρώμα σμάλτου.
(διαστάσεις 50x70εκ.)

          *** Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα! :) ***

2 σχόλια :

  1. Φωτεινή μου καλώς σε βρήκα στο όμορφο σπιτάκι σου!!!Οι δημιουργίες σου είναι καλοδουλεμένες και πολύ εντυπωσιακές!!!Θα σε παρακολουθώ και ελπίζω να περνάς κι εσύ από το σπιτάκι μου να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Sophie μου και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! εννοείται πως θα περνάω κι εγώ να τα λέμε!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips